שלום אני צריך עזרה בבחירת LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
אני קונה השבוע טלויזיה LCD לחדר הגודל הוא 32" אני מחפש מסך יפה ושל חברה מוכרת כמו LG,SONY סמסונג,טושיבה או משהו בסגנון התקציב שלי הוא משהו כמו 4000 ש''ח אני ראיתי את הסקאלרט ב3700 וזה נראה לי מצוין אני בעיקר רוצה שיראו כדורסל טוב בלי הפרעות כאילו הבנתי שזה קשור לזמן תגובה או משהו כזה אני רוצה לבחור טלויזיה ואני לא יודע איזה אגב קניתי רמקולים של לוג'יטק עם סאב וופר אני יכול לחבר את זה לטלויזיה סקארלט? תודה רבה למי שיעזור וכל העבוד לליאור קורן על האתר המושקע הזה חשבתי שהוא בYNET...
 

אני ממליץ לך לקנות את הפנסוניק 32LE8,מסך מצויין אם תרצה לקנות צור איתי קשר בהודעה פרטית ,אני אפנה אותך למשווק מורשה.:)
 
uzidafna, האם אתה קשור מסחרית לתחום?
 
לא. אני קניתי דרך משווק של יורוקום,וקיבלתי שירות מצויין.
חשוב לקנות ממשהו שהוא אמין.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור