מחפש מסך 37 באזור ה3500 שח
ראיתי את הD5000 האם זהו מסך טוב? או שיש במחירים שלו משהו יותר טוב?
ואם מישהו יכול להסביר לי את העניין עם הפאנלים אני אשמח
תודה
שלום omer123, ה-D5000 היא אכן טלוויזיה טובה. בטווח שאתה מחפש מומלץ לבדוק את ה-37LV550Y של LG- מסך LED וגם Smart, עם דפדפן מובנה, אפשרות הורדת אפליקציות, ממיר DTT וחיבור USB לצפייה בסרטי HD.
בהזדמנות, לגבי הפאנלים- המונח "פאנל" מתייחס למסך עצמו - הרכיבים האלקטרוניים והאופטיים שמרכיבים את המסך, ללא המארז, ספק הכוח וכדומה.