LCD או פלזמה שלום, אני צריך עזרה בבחירת מסך 37 3500 שח+-

  • פותח הנושא פותח הנושא omer123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

omer123

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
מחפש מסך 37 באזור ה3500 שח
ראיתי את הD5000 האם זהו מסך טוב? או שיש במחירים שלו משהו יותר טוב?
ואם מישהו יכול להסביר לי את העניין עם הפאנלים אני אשמח
תודה
 

שלום omer123,
ה-D5000 היא אכן טלוויזיה טובה. בטווח שאתה מחפש מומלץ לבדוק את ה-37LV550Y של LG- מסך LED וגם Smart, עם דפדפן מובנה, אפשרות הורדת אפליקציות, ממיר DTT וחיבור USB לצפייה בסרטי HD.
בהזדמנות, לגבי הפאנלים- המונח "פאנל" מתייחס למסך עצמו - הרכיבים האלקטרוניים והאופטיים שמרכיבים את המסך, ללא המארז, ספק הכוח וכדומה.

מקווה שעזרתי,
אורי, נציג קבוצת ח.י.


 
תודה על העזרה.
לגבי הפאנלים , הבנתי שיש בדגם הספציפי הזה של סמסונג בעיה שלפעמים אתה מקבל פאנל פחות איכותי, האם זה נכון? ואיך אפשר לבדוק את זה?
 
תצתרך לוודא שתמקבל פאנל HQ טולא פאנל נחות כמו AA
CM
אפשר לבדוק בגב האריזה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור