שיר שכתבתי והלחנתי על אמא שלי !!!!


הודעות
3
מעורבות
2
נקודות
3
שיר שייצא פשוט מהלב
ורציתי פשוט לשתף
השיר כבר יצא כשידור בכורה ואשמח שתעזרו לי לקדם אותו ע"י שיתופים וצפיות
תודה רבה לכולם ושבת שלום
שנה טובה ומתוקה
[משום מה אני לא מצליח לשים את הקישור אז אשמח שתכתבו אמא בנימין ואתם כבר תראו אותו ]
תודה תודה תודה !!!!!!
 

תמונות מצורפות

  • אמא1.jpg
    אמא1.jpg
    KB 81.9 · צפיות: 112
יפה, נהנתי לשמוע
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור