BravoAlphOne
חבר אתר
- הודעות
- 8
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
שלום,
לפני כשבוע רכשתי את המסך המדובר. אם לומר זאת בלשון המעטה, אני ממש לא מרוצה מאיכות הצפייה : התמונה לא חדה כלל, אין רציפות וסצינות חשוכות נראות נורא. אני שוקל ברצינות להחזירו אך החשש שלי הוא שזוהי בעיה עם הטכנולוגיה ואף מסך שאקנה במחיר של עד 6000 ש"ח לא יספק לי חווית צפייה נורמאלית.
בטרם אחזיר את המסך ואתחיל במסע האינסופי לחיפוש מסך חדש הייתי מעוניין להיעזר בכם על מנת לנסות ולהשקיע בשיפור איכות התמונה ה\במסך הקיים:
א. המסך מחובר לממיר עם כבל SCART פשוט שקיבלתי מ - HOT. האם כבל איכותי יותר ישפר משמעותית את איכות הצפייה? איזה כבל מומלץ?
ב. הגדרתי את הממיר עפ"י מאמר שמצאתי באתר זה, האם ישנן הגדרות נוספות בממיר שישפרו את איכות התמונה?
ג. כל הצעה נוספת תתקבל בברכה.
במידה ואין אפשרות לשפר את איכות התמונה אין ספק שאחזיר את המסך לחנות. אשמח לקבל המלצות על מסך איכותי בגודל 37" שעולה באיזור ה - 6000 ש"ח.
קצת פרטים:
מרחק צפייה - 2.8 מטרים.
מחובר ל - HOT, משחק לעיתים ב - PS2 ומתכוון לרכוש DVD.
תודה מראש על כל עזרה,
משה.
לפני כשבוע רכשתי את המסך המדובר. אם לומר זאת בלשון המעטה, אני ממש לא מרוצה מאיכות הצפייה : התמונה לא חדה כלל, אין רציפות וסצינות חשוכות נראות נורא. אני שוקל ברצינות להחזירו אך החשש שלי הוא שזוהי בעיה עם הטכנולוגיה ואף מסך שאקנה במחיר של עד 6000 ש"ח לא יספק לי חווית צפייה נורמאלית.
בטרם אחזיר את המסך ואתחיל במסע האינסופי לחיפוש מסך חדש הייתי מעוניין להיעזר בכם על מנת לנסות ולהשקיע בשיפור איכות התמונה ה\במסך הקיים:
א. המסך מחובר לממיר עם כבל SCART פשוט שקיבלתי מ - HOT. האם כבל איכותי יותר ישפר משמעותית את איכות הצפייה? איזה כבל מומלץ?
ב. הגדרתי את הממיר עפ"י מאמר שמצאתי באתר זה, האם ישנן הגדרות נוספות בממיר שישפרו את איכות התמונה?
ג. כל הצעה נוספת תתקבל בברכה.
במידה ואין אפשרות לשפר את איכות התמונה אין ספק שאחזיר את המסך לחנות. אשמח לקבל המלצות על מסך איכותי בגודל 37" שעולה באיזור ה - 6000 ש"ח.
קצת פרטים:
מרחק צפייה - 2.8 מטרים.
מחובר ל - HOT, משחק לעיתים ב - PS2 ומתכוון לרכוש DVD.
תודה מראש על כל עזרה,
משה.