שיפור איכות צפייה במסך LCD 37LC53

  • פותח הנושא פותח הנושא BravoAlphOne
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BravoAlphOne

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

לפני כשבוע רכשתי את המסך המדובר. אם לומר זאת בלשון המעטה, אני ממש לא מרוצה מאיכות הצפייה : התמונה לא חדה כלל, אין רציפות וסצינות חשוכות נראות נורא. אני שוקל ברצינות להחזירו אך החשש שלי הוא שזוהי בעיה עם הטכנולוגיה ואף מסך שאקנה במחיר של עד 6000 ש"ח לא יספק לי חווית צפייה נורמאלית.

בטרם אחזיר את המסך ואתחיל במסע האינסופי לחיפוש מסך חדש הייתי מעוניין להיעזר בכם על מנת לנסות ולהשקיע בשיפור איכות התמונה ה\במסך הקיים:

א. המסך מחובר לממיר עם כבל SCART פשוט שקיבלתי מ - HOT. האם כבל איכותי יותר ישפר משמעותית את איכות הצפייה? איזה כבל מומלץ?

ב. הגדרתי את הממיר עפ"י מאמר שמצאתי באתר זה, האם ישנן הגדרות נוספות בממיר שישפרו את איכות התמונה?

ג. כל הצעה נוספת תתקבל בברכה.

במידה ואין אפשרות לשפר את איכות התמונה אין ספק שאחזיר את המסך לחנות. אשמח לקבל המלצות על מסך איכותי בגודל 37" שעולה באיזור ה - 6000 ש"ח.

קצת פרטים:
מרחק צפייה - 2.8 מטרים.
מחובר ל - HOT, משחק לעיתים ב - PS2 ומתכוון לרכוש DVD.

תודה מראש על כל עזרה,
משה.
 

שלום משה,

תכנס להגדרות המסך, תבטל כל מה שקשור למעבד XD (ניגודיות / צבע וכו').
דווח אם חל שיפור.
 
תודה.

האמת היא שאני לא מבחין בשינוי דרסטי. רואים מעט יותר טוב אבל יכול להיות שזה רק הרצון שלי ולא המצב בשטח :) אתה חושב ששווה להשקיע כסף בכבל איכותי? בכמה הוא עשוי לשפר?

אשמח לקבל הכוונה נוספת.
תודה רבה,
משה.
 
כבל לא יעשה מהפיכה בתמונה.
כיוונת פרמטרים במסך כמו ניגודיות / בהירות וצבעים?
 

ערכי הפרמטרים...

ניגודיות - 80
בהירות -65
צבע - 60
חדשות - 100
גוונים - 0

אתה ממליץ על משהו אחר?

תודה,
משה.
 
חדות על 100? תנסה להוריד ל- 30-40
אל תצפה לתמונה חדה בשידורי SD ("רגילים"), הורדת החדות תרכך חלק מהבעיות בתמונה.
 
אכן שיפר...

ליאור, תודה רבה על העזרה.

יש עדיין ערוצים שאיכות הצפייה בהם בלתי נסבלת (לדוגמא MGM) אבל בגדול, ביטול מעבדי התמונה והמשחק עם הפרמטרים אכן הביא לשיפור מסויים.

ברשותך, אשמח לקבל חידוד לגבי הדברים הבאים:
א. מעבדי התמונה לא אמורים לשפר את איכות התמונה? למה בכלל הם קיימים אם הם רק עושים נזק?

ב. אתה משוכנע שאין סיבה לקנות כבל scart איכותי? כמעט בכל פורום שאני נכנס אליו מהללים את השינוי הדרסטי שמחולל הכבל.

שוב תודה,
משה.
 

כבל סקארט חדש יביא לשינוי משמעותי רק אם כבל הסקארט הנוכחי שלך פגום... יש סיבות לרכישת כבל יקר יותר, למשל גימור איכותי עם מחברים שמחזיקים מעמד לאורך זמן.
כל ערוץ משודר באיכות שידור אחרת, מה שגורם להבדלים באיכות התמונה (למשל ערוץ 10 שמשודר באיכות הרבה יותר טובה מערוץ 1).
לגבי מעבדי התמונה, לעיתים קורה שהמעבד עושה עבודה אגרסיבית מדי במטרה, למשל, להעלות את הניגודיות באופן מלאכותי, להוציא צבעים עזים יותר מאשר הנורמל או לחדד את התמונה מעבר לרגיל.
לעיתים זה עוזר, במקרים אחרים זה גורם לתמונה בלתי טבעית עם איבוד פרטים.
 
שלום,

לגביי הכבל, שרכשתי את הסוני שלי, היה אצלי טכנאי של ישפאר והוא הציע לי להחליף את הכבל.
החלפנו אותו.... והאמת?? הטכנאי יצא גבר איתי ואמר לי שהוא לא רואה שום שינוי וחבל לי להחליף.
תכל'ס, גם אני לא ראיתי שום שינוי. והוא אמר לי שהכבל איכותי וכו'.. ורצה 200 ש"ח.
אבל בסוף יצא איתי גבר ואמר את האמת שאין שום שינוי וחבל לי על הכסף.
אני יודע שאין הרבה אנשים כאלה.

לכן אי לא חושב שכדאילך להחליף את הכבל, רק אם אתה יכול להחזירו ולקבל את כספך בחזרה אז תנסה ותראה אם יש שינוי כל שהוא.

בהצלחה
 
תודה רבה על העזרה

עזרתם לי מאוד.
תודה על הסבלנות.

משה.
 

אני מנצל את השרשור הזה לשאלה בעניין

יש לי את אותו מסך LCD והוא חדש, אני רואה די טוב,
חוץ ממשהו אחד שמשגע אותי, וקשה לי להסביר:
כשאנשים בסרט זזים,
בעיקר כשהם מצולמים מקרוב,
תוי הפנים שלהם, או הצלליות, כאילו זזים קצת אחריהם.
החלפתי כבל מהשלושה הצבעוניים האלה שHOT נתנו לי לכבל 21 פינים (אני לא כל כך טכנולוגי כמו שבוודאי הבחנתם)
וזה השתפר דווקא, אבל אני עדיין מבחין בזה וזה משגע אותי.
הבעיה היא של איכות השידור או להתחיל להציק למי שקניתי ממנו (ח"י)?

תודה רבה, העז
 
לי יש את ה 37LC43 ואין בה מריחות בכלל.
אם אתה חווה מריחות אני לא ממש בטוח שמשהו יכול לתקן את זה, למעט החלפה למסך
שיש לו זמן תגובה מהיר יותר.
 
יש לי את אותו מסך LCD והוא חדש, אני רואה די טוב,
חוץ ממשהו אחד שמשגע אותי, וקשה לי להסביר:
כשאנשים בסרט זזים,
בעיקר כשהם מצולמים מקרוב,
תוי הפנים שלהם, או הצלליות, כאילו זזים קצת אחריהם.
החלפתי כבל מהשלושה הצבעוניים האלה שHOT נתנו לי לכבל 21 פינים (אני לא כל כך טכנולוגי כמו שבוודאי הבחנתם)
וזה השתפר דווקא, אבל אני עדיין מבחין בזה וזה משגע אותי.
הבעיה היא של איכות השידור או להתחיל להציק למי שקניתי ממנו (ח"י)?

תודה רבה, העז

לפעמים זה נובע מעיבוד יתר של מעבד ה-XD, נסה לבטל חלק מהפונקציות שלו
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור