פלזמה שיעמם לי, אז עשיתי אמבילייט ל-Panasonic GT50

  • פותח הנושא פותח הנושא alicenir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alicenir

חבר משקיען
הודעות
914
מעורבות
172
נקודות
43
[video=youtube;1FRLSrD3Gkc]http://www.youtube.com/watch?v=1FRLSrD3Gkc[/video]
 

יפה .... זה שינה לך משהו בחווית צפיה ?
 
האמת שכן...יודע מרשים לראות סרט בחושך ופחות מעייף בעיניים
 
צבע את הקיר האחורי בשחור זה יעשה שינוי משמעותי
 

נו, השאלה המתבקשת מכל... כיצד עשית את זה? גם אני רוצה! :)
(כל כך מגניב שגרם לי להירשם ולשאול)
 
איך ההתקנה קשה ?
צריך התמכות ?
 

עכשיו כשאני רואה את כל הסיפור... ממש לא קשה. קישור.
זה עולה כ־300 ש"ח. מדביקים מאחורי המסך, מחברים ליציאת USB ומגדירים בתכנה (יש אפילו ללינוקס, קבצי .deb).
זה דף הפרוייקט.

יפה ההם (לא רוצה להסגיר) עושים מזה כסף (טוב, למרות שהמסכים עצמם יותר איכותיים).

מדהים מה אפשר לעשות עם הסטריפ-לדים האלה, פשוט הכל.
זה אחד מהשימושים הממש שימושיים.

נראה לי שהמוכרים יצטרכו בקרוב להכין עוד כאלה, כי יהיה להם גל הזמנות מכאן :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור