LCD שינוי פורמט אוטמאטי בשידורי יס

  • פותח הנושא פותח הנושא pinibz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pinibz

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טושיבה 46XV733 מחוברת בסקרט לממיר יס. הממיר מוגדר לטלויזיה 16:9 ובטלויזיה מוגדר שינוי פורמט תצוגה אוטומאטי כך שבשידורי 4:3, נניח ערוץ 2, יציג SuperLive (מתיחה) ובשידורי 16:9, נניח ערוצי סרטים, יציג Wide.
כל זה עבד לא רע עד לפני מספר חודשים ובעת זפזופ הטלויזיה היתה משנה פורמט בהתאם למשודר.
עכשיו זה כבר לא עובד ואני נאלץ לשנות ידנית את הפורמט ע"י השלט. מה יכול להשתבש?

לא סביר שזו תקלה בטלויזיה וגם הכבל והממיר נראים תקינים. האם השתנה משהו לאחרונה בשידורים של יס שגורמים לאי זיהוי הפורמט עכשיו?
 

תנסה לשנות בהגדרות הממיר לRGBS.

יש ממיר אחר להשוות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור