פלזמה שינוי את התפריט לעברית במסכי סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא swisy2011
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

swisy2011

חבר אתר
הודעות
40
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם , יש לי פלזמה C450 של סמסונג 42 אינץ' שקניתי אותה לפני שנה בערך וזה דרך יבוא מקבילי וכידוע ביבוא מקבילי אין תמיכה בעברית גם בתפריט וגם בכתוביות שמוצגות בג'בריש ..
ראיתי באחד הפורמים שמישהו שיש לו d6200 מיבוא מקבילי דגם אירופי והצליח לשנות את התפריט לעברית כולל הכתוביות ... והוא רשם שעשה את זה דרך שינוי service menu לישראל .. מישהו יודע איך עושים את זה ב C450 ? ואיך בכלל נכנסים ל service menu ב C450
 

Info menu mute power
מביא לסרויס מניו. ???????
 
כנראה שלא התעסקו בזה כאן...
 

הפוסט הזה האיר את עיני באשר ליכולת ההסבה של הסידרה החדשה של סמסונג.
קצת חיפוש באינטרנט ומסתבר שאכן יש דרך להחליף את "ארץ" המכשיר.
המכשיר שלי מדגם UA שמוגדר לאוסטרליה/סינגפור/ניו זילד.
לשמחתי אני כרע לא בבית (חופשה) ואחזור עוד כמה ימים. אני מתכוון לנסות את ההסבה ובמדה ואצליח אעלה הסבר מפורט עם תמונות.
שנה טובה
 
מישהוס בדק?
 

תקרא את הפוסט שפתחתי בעניין.
פשוט וקל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור