LCD שימוש ב32 אינץ fullhd כמסך מחשב?

  • פותח הנושא פותח הנושא mendy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mendy

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניין להשתמש בLCD 32 כמסך ללפ טופ שלי ACER 5520G , השימוש יהיה ממרחק קרוב של ישיבה עד כמטר מהמסך לשימוש במגוון תוכנות ולא לוידאו.

השאלה שלי איזה חיבור יתמוך לי בFULLHD יש לי יציאת VGA ו DVI-D ?

כמו כן אשמח לדעת האם באמת כדאי לי להשקיע בFULLHD או שגם הHDREADY יספיק והאם יש דגם ממולץ יותר מהאחרים?

תודה מראש :)
 

שני החיבורים יספקו לך רזלוציית FHD. כמעט רוב המסכים שנמכרים היום הינם FHD. כך שזה לא ממש משנה.

ותבדוק את הסמסונג שיש עליו ביקורת בעמוד הראשי
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור