שימוש ב- Minidsp SHD

  • פותח הנושא פותח הנושא Roy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יש לך ידע ב REW ?
עקרונית בהרכב הזה עדיף כיול ידני.
 
לא במיוחד, אבל אם שווה את זה אני ילמד...
למה אגב עדיף כך?
 

LIVE - רואה כל רמקול כיחידה עצמאית ומודד FULL RANGE.
הוא אמנם יכוון את האימפולס להגיע באותו זמן מכל הרמקולים כולל הסאב כך שמבחינת LATENCY חשמלי של הסאב ביחס לרמקולחם האחרים - אתה מסודר.
אבל, ברמת DELAY שהחדר יוצר בבאס - אתה לא .
במילים אחרות הוא לא יסנכרן לך את התגובה המשותפת של הרמקולים הקידמיים והסאב לתגובה אקוסטית אופטימאלית שתכלול גם TIME ALIGMENT ו PHASE ALIGMENT.
הוא גם לא יחליט על קרוס נכון עבורך.

DLBC - עושה את כל אלו.

או שתשדרג ל DLBC או שתלמד REW.
אני ממליץ ללמוד .
כך גם תוכל להתחיל מנקודה הרבה יותר טובה ,תוודא את התוצאה ותמקסם אותה לאחר הכיול וזה גם מאוד מהנה.
בהצלחה.
 
תודה רבה,
אני מבין שבמידה ואני לא משלב את הסאב אין את הנ"ל,
איפה כדאי ללמוד על rew?
(החבר @issi שלח לי פעם משהו בנושא, אולי זה יעזור לי)
מקווה שזה לא מסובך...
 
תודה רבה,
אני מבין שבמידה ואני לא משלב את הסאב אין את הנ"ל,
איפה כדאי ללמוד על rew?
(החבר @issi שלח לי פעם משהו בנושא, אולי זה יעזור לי)
מקווה שזה לא מסובך...
https://www.roomeqwizard.com/REWhelp.pdf

שווה לך מאוד ללמוד לפחות ברמה בסיסית.
ISSI בהחלט יוכל לעזור.
תוכל גם להעלות את המדידות שלך פה ואני בטוח שהרבה כולל אני יעזרו בשמחה.
במידה ואתה לא משלב את הסאב - קל יותר .
אבל עם פחות פוטנציאל כמעט בכל המקרים.
שים לב שאתה מוריד את הגרסא העדכנית של דירק .
 

שלום "STAM"
אשמח לעזור עם REW
שלחתי לך הודעה פרטית להיתקשרות איתי.
זה תחביב שלי ואני לא לוקח תשלום.
איסי
 
כל הכבוד איסי יקר.
+1
ותודה גם לך! מקווה בקרוב ממש 'לצלול' לזה...
 

יש ויש :)
עכשיו על SHD Studio משתפשף מחדש. בעבר הרצתי על PC. היה לי גם 88D אבל השתמשתי בו בעיקר כקרוס אובר.

ויש לך כיוון ידני?
 

ויש לך כיוון ידני?
כן, גם, אבל זה סט-אפ חדש לגמרי שעוד לא "התמצק" - עוד לא הוספתי סאבים, ריהוט חדש בדרך ושינויי מיקום צפויים כך שאני עדיין משחק עם זה
 
כן, גם, אבל זה סט-אפ חדש לגמרי שעוד לא "התמצק" - עוד לא הוספתי סאבים, ריהוט חדש בדרך ושינויי מיקום צפויים כך שאני עדיין משחק עם זה

אצלי זאת גרסת תוכנה.
מעבר לטווח ועקומה אין ממש מה לשנות
 
אצלי זאת גרסת תוכנה.
מעבר לטווח ועקומה אין ממש מה לשנות
בminidsp אפשר. יש לי גם בדאק (נפרד) כמה פיצ'רים
 

התכוונתי ל-Dirac פרופר, הם לא נותנים אופציה לכוון אלגוריתם (במחשב לפחות)
אני מניח שאפשר, לאור הגמישות של הPC, להריץ במקביל ולשרשר eq שעובד system wide, ולהוסיף "נגיעות". זה עשוי לפגוע ביציבות (שלא לדבר לגרום שבץ קל לכל פיוריסט). אני מריץ על הלפטופ Equalizer APO בעיקר בשביל האזנה באוזניות בעבודה אבל הוא שימושי גם לכל מיני ניסויים.
רועי
 
אני מניח שאפשר, לאור הגמישות של הPC, להריץ במקביל ולשרשר eq שעובד system wide, ולהוסיף "נגיעות". זה עשוי לפגוע ביציבות (שלא לדבר לגרום שבץ קל לכל פיוריסט). אני מריץ על הלפטופ Equalizer APO בעיקר בשביל האזנה באוזניות בעבודה אבל הוא שימושי גם לכל מיני ניסויים.
רועי

שאלה הייתה על Dirac, לכן שאלתי.
אבל אולי בקופסה יש משהו נוסף
ברור שאפשר, אבל עם עזרים נוספים.. אני הרי עובד עם JRiver
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור