שיטת שידור.

  • פותח הנושא פותח הנושא qweasdzxc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

qweasdzxc

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב,

היום קיבלתי את הטלוויזה ששלחו לי מארה"ב מדגם samsung LN52A650 .(ע"י אחי).
עכשיו קניתי לה ממיר מתח מתאים.והיא נדלקת ועובדת.

הבעיה היא שאני לא מצליח לראות. יש לי ממיר של HOT HT , ניסיתי לחבר בכל מיני דרכים.
1.חיבור HD - לא עובד .
2.S-video - עובד רק בשחור לבן מרוח.
3.AV - לא עובד.

מה אני יכול לעשות.
אני יודע שיש מס' שיטות שידור (NTCS,PAL וכיו"ב).
אך אנני מבין גדול בזה .
בבקשה צריך את עזרתכם, אני לא רוצה להיאכזב.
מצ"ב קישור לפרטי בטלויזיה:

http://reviews.cnet.com/flat-panel-tvs/samsung-ln52a650/4507-6482_7-32887597.html?tag=rnav

תודה רבה לעוזרים.
 

נערך לאחרונה ב:
אתה יכול להגדיר דרך יציאת HDMI לרזולוציית 1080i או 720p ?
יציאות אנלוגיות כמו S-VIDEO או AV אחרת לא יעבדו בלי ממיר חיצוני PAL אך NTSC.
 
תגובה

האמת שאין לי מושג .
זה נמצא בתפריט של הטלויזיה?
 
HDMI

איך אני מגדיר את יציאת HDMI לרזולוציית 1080i או 720p ?
והאם זה יתן פיתרון.
 

בתפריט של הממיר.
אבל אם אין לך אפשרות לראות תמונה בחיבור אליו (אולי דרך טלויזיה אחרת בבית?) אז זו בעיה.

ביררת לפני הקניה שהמסך תומך בוידאו 50Hz ? בדקת בכלל לגבי התאמה לישראל?
 
בדיקה

ראשית, על העזרה.
בנוסףף לצערי לא השכלתי לבדוק...אינני מבין כזה גדול ומה שגם הייתי די בטוח שהטלויזיות החדשות תומכות בכל האפשריות הקיימות...חוסר המודעות יכול לעלות לי ביוקר עכשיו...(כ-12 אש"ח).

אנסה לעשות את מה שאמרת...אחבר את הממיר לטלויזיה אחרת ואשנה את זה 1080i כי זה המספר שמופיע בהרבה מקמות בסיפרות של הטלויזיה.

בהודעה המקורית שרשמתי צירפתי לינק לאתר המפרט את שלל ההגדרות והאופציות הקיימות בטליויזה. האם ניתן לראות שם שזה 50hz ?

איך לדעתך אני משנה בממיר את ההגדרות?

אשמח לתשובה מהירה (עד כמה שאפשר) מפני שמחר (שישי) אני מארח את ילדי ומאוד הייתי רוצה להפתיע אותם.

תודה ולילה טוב.
 
אתה צריך להכנס להגדרות מערכת.
כאן תוכל להוריד מדריך הפעלה:
http://www.hot.net.il/SIP_STORAGE/FILES/7/11957.pdf

אי אפשר לראות במפרט אם היא תומכת בוידאו 50Hz.
 

הגדרות.

ע"פ דעתך בחיבור HDMI זה משנה מהי שיטת השידור?

כי ראיתי בהרבה התכתביות שונות באתר (הנהדר) שהדעות חלוקות משהו.
 
HDMI לא משדר ב- PAL או NTSC אלא ב- 50Hz (ישראל) או 60Hz (ארה"ב).
 
מציל אותי

ליאור אתה פשוט מציל אותי ועוד בשעה כזאת!תודה תודה!

מאחורי הטלויזיה רשום ככה "110-120~80hz 280w . זה אומר משהו האם הטלוזיה היא 60hz או 50hz?
אם לא איך אני יכול לבדוק זאת?
 

בשמחה...
מה שציינת לא כל כך עוזר.
אם היה רשום למשל 110-240V 50Hz/60Hz הייתי אופטימי יותר, אבל במקרה שלך אין ממש רמז חיצוני.
נסה להתייעץ עם שירות לקוחות טכני של החברה.
יש נגני וידאו שיודעים להוציא אות 50Hz או 60Hz, אלה הם סטרימרים, אם היה לך למשל מכשיר כזה, היית יכול להוציא בכל פעם אות וידאו אחר ולוודא שזה עובד כהלכה.
 
היכן אני יכול לרכוש מכשיר כזה?
אפילו מחר בבוקר!
 
באיזו איזור אתה?
מדובר על מכשירים שמשמשים כנגני וידאו של קבצים (לא תוכל לראות בעזרתם שידורי טלויזיה רגילים).
מכשיר כזה יכול לעלות בין 1700-2500 ש"ח, הוא מתחבר למחשב או שצריך להוסיף לו גם כונן קשיח נוסף של מחשב.
 

למרות שלפי האתר שהבאת הטליוויזיה כן אמור לקבל שידורי PAL אבל זה לפחות בתחום הוידאו האנלוגי למרות שאני מתאר לעצמי שאם הוא מקבל באנלוגי אין סיבה שהוא לא יקבל בדיגיטלי כלומר ב HD
 
אני גר באזור מודיעין (מכבים רעות).
פאדי - אז מה אתה בעצם אומר...מה יכולה להיות הסיבה שאני לא מצליח לראות דבר שאני מחר לממיר של הוט בחיבור HD?
 
אני דווקא חושב בכיוון שיכול להיות שיש בעיה דווקא בממיר עצמו . אני לא יודע מה המצב לגבי הממירים של הוט אבל תנסה לאפס את הממיר . שוב אני לא יודע כלום בממירים של הוט כך שאני לא יודע איך עושים את זה.
 

(shocked)
אני דווקא חושב בכיוון שיכול להיות שיש בעיה דווקא בממיר עצמו . אני לא יודע מה המצב לגבי הממירים של הוט אבל תנסה לאפס את הממיר . שוב אני לא יודע כלום בממירים של הוט כך שאני לא יודע איך עושים את זה.

אחלה תודה אתם נותנים לי תקווה לנסות לסדר משהו בממיר.
אשנה את ההגדרות למה שליאור נתן לי מאוד מקווה שזה יעבוד.

אם אני אחבר DVD עם חיבור HDMI יראו סרטים?
 
(shocked)

אחלה תודה אתם נותנים לי תקווה לנסות לסדר משהו בממיר.
אשנה את ההגדרות למה שליאור נתן לי מאוד מקווה שזה יעבוד.

אם אני אחבר DVD עם חיבור HDMI יראו סרטים?

תמיד אפשר לנסות ואני מאמין שכן שלא תהיה לך בעיה
 
תמיד אפשר לנסות ואני מאמין שכן שלא תהיה לך בעיה

אחלה!אחזור לעדכן מחר!

הרבה תודה לשניכם!

לילה טוב.
 

עלה לי רעיון שאני לא יודע מה סיכויי ההצלחה שלו אבל שווה נסיון . קח את הממיר שלך לטליוויזיה אחרת ותגדיר אותו שיוציאו את אות הוידאו דרך יציאת ה HDMI אחר כך תחזיר את הממיר לטליוויזיה החדשה (שאגב שכחתי להגיד לך תתחדש וסחטין על הטליוויזיה) ותחבר את הממיר לטליוויזיה החדשה על כבל HDMI ותבודק מה קורה .

מחכים לשמוע את התוצאות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור