שידרוג מסך CRT ל LED או פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא moshe31
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moshe31

אוהב את התחום
הודעות
74
מעורבות
0
נקודות
0
שנה טובה וערב טוב !
החלטתי להחליף את מסך ה CRT הישן שלי סוף סוף למסך לד שטוח ו או לחילופין פלזמה, תלת מימד אינו חשוב לי כלל - חשוב לי שאוכל לראות שידורי SD וHD בהוט באיכות עילאית - לגבי הסאונד אין לי בעיה המסך יחובר למערכת נפרדת . אשמח לקבל 2-3 דגמים בתקציב של עד 6000 שקל למסך בגודל 42-46 אינטש .. צורת החיים שלי נורא עמוסה ומלאה לא יהיה לי זמן לבדוק מסכים וברצוני לקנות את המסך דרך האתר של וואלה שופס אשמח אם תוכלו לתת לי כיוון למסכים אשר ישביעו את רצוני בתחום הSDו HD בצורה מיטבית
תודה מראש על העזרה משה
 

ראשית, שידורי SD לא תראה "באיכות עילאית" על שום מסך או פלזמה, בנושא הזה, טלוויזית ה- CRT עדיין תתאים יותר...
שידורי HD זה כבר ענין אחר לגמרי.
האם נושא רגישות להשתקפויות חשוב לך?
 
היי ליאור
חדר הצפייה שלי יכול להגיע לרמה של חושך מוחלט כך שאין מקור אור ישיר על המסך ו או על סביבתו
 
אז שווה לשקול פלזמות שנכנסות בתקציב, הן יציגו תמונה טובה יחסית בשידורי SD וגם ב- HD.
כמו זו: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=820126
אם תוכל להשיג את זו (שהוחלפה לא מזמן בסדרה החדשה), תקבל מסך איכותי מאוד: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=796758
את הפלזמות החדשות של LG לא יצא לי לראות עדיין.
 

היי ליאור תודה על העזרה , אך יש לי שאלה , האם 2 הדגמי הפלזמה שרשמת לי פה הינם עולים בשידורי הSD והHD בכל קנה מידה ביחס למחיר ,
ושאלה נוספת - אם אני מתפשר על הגודל כלומר במקום 50 אינטש אקח 42 אינטש האם אוכל לקבל טכנולוגית עיבוד ואיכות גבוהה יותר ממסך לד או פלזמה באותו טווח מחיר של עד 6000 ש"ח ?
תודה
 
לפלזמה יהיה אופי תמונה דומה יותר לטלוויזית CRT מאשר LCD מקבילה.
אם תבצע סקירה קצרה של הדגמים שנכנסים במחיר שציינת (למשל מזאפ), נוכל לעזור יותר בהכוונה.
 
היי ליאור
לגמר הגיעו 3 דגמי פלזמה של פנסוניק אשמח אם תאמר לי האם ישנם פערים טכנולוגיים מהותיים בין הדגם - TH-P50XT50 מול הדגם - TH-P50UT30 מול דגם - TH-P50ST30 אשמח להבהרות
תודה משה
 

שלום ליאור,
איזה מהמסכים Led , LCD ,פחות רגיש להשתקפויות , אני מעוניין לרכוש מסך בגודל 42 אינטש כדי לצפות בחדר מואר, לפעמים אפילו תחת אור ישיר. האם יש מסכים שהזכוכית שלהם מט יותר מאחרים והאם זה משפיע ?
תודה מראש,
יוס
 
לפותח האאשכול קודם כול שהיה לך שנה טובה וטוב שאתה קוה מסך דק צריך להתחיל להתקםדם ולהתחיל להנות.
בקמרחק צפייה?
תכנים אני יודע
תנאי תאורה אני יודע
בקשר לאיכותSD אכותית ברמה של CRT לא תקבל משום מסך LED או פלזמה ש'קים כיום עם בכלל.
בזכות הרזלוציה הטבעית הנמככה של הCRT יש לה יתרון על מסכי פלזמה שצרכים לעשות המרות כולשהם עלנת לדת בזלוציה הטבעית שלהם לרזלוציה של רמת השידור שבענין שלנו זה SD וזה מאוד מקשה על LCD בגלל תנעי זווית בעתים שלא יכנס לז.
חוץ מזה אני לא חושב שהSD צריך להוות כזה פרמר חשובהראי כבר נפטרתה מהטלוזיה השמנה והישנה אז יאלה תתחיל להנות ותצפה יותר בHD בזה פזמזמות וLED מעוים בקשר להמלצות אני יעזור לך אחרי שאני ידע פרטים הנחוצים בברכה מתן חכול עזרה או שאה לפנות עאלי לפרטי או לסקייפ הזה MATAN6589884 יעזר בכול מה שיכול סוף שבוע טוב ושבת שלום
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור