שידרוג ל bluesound node 2 i

  • פותח הנושא פותח הנושא zvi-ka
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zvi-ka

אוהב את התחום
הודעות
347
מעורבות
88
נקודות
28
שלום חברים
יש לי סטרימר משולב דאק bluesound node 2 i. שמעתי על שידרוג שאפשר לעשות לו ע"י החלפת כרטיס, ספק, יאיר פורמן מציע שידרוג כזה. האם מישהו התנסה בזה ויודע כמה זה משפר? אציין שאני משתמש במכשיר גם כדאק וגם כ סטרימר (יש לי דאק ישן של Cary דגם xiter, אבל אם מחברים אותו כדאק חיצוני לסטרימר התוצאה לא יותר טובה).
השדרוג עולה כ 2800 ש"ח. אם אקח את התקציב הזה, אמכור את מה שיש לי ואוסיף עוד טיפה, אז נגיד בתקציב של 5000 ש"ח אמצא מכשיר שיתן תוצאה טובה יותר? (גם יד 2 זאת אופציה)
אשמח לכל התייחסות.
 

נערך לאחרונה ב:
אם תצליח למצוא לומין D2 ביד 2, אז הרווחת בגדול. למיטב הבנתי נמכרו כמה יחידות כאילו באיזור ה 5000 שח. רק הבעיה שדי נדיר למתוא בלוחות.

אין מה להשוות . הבנתי שגם ללינדמן יש סטרימר /דאק במחיר צנוע שנותן תוצאה מדהימה (שמעתי מחברים, לי טרם יצא לשמוע, אבל יש ביקורות מעולות ובתקציב של כ 3500.
 
שלום חברים
יש לי סטרימר משולב דאק bluesound node 2 i. שמעתי על שידרוג שאפשר לעשות לו ע"י החלפת כרטיס, ספק, יאיר פורמן מציע שידרוג כזה. האם מישהו התנסה בזה ויודע כמה זה משפר? אציין שאני משתמש במכשיר גם כדאק וגם כ סטרימר (יש לי דאק ישן של Cary דגם xiter, אבל אם מחברים אותו כדאק חיצוני לסטרימר התוצאה לא יותר טובה).
השדרוג עולה כ 2800 ש"ח. אם אקח את התקציב הזה, אמכור את מה שיש לי ואוסיף עוד טיפה, אז נגיד בתקציב של 5000 ש"ח אמצא מכשיר שיתן תוצאה טובה יותר? (גם יד 2 זאת אופציה)
אשמח לכל התייחסות.
הי, עשיתי את זה בעצמי
הזמנתי את הכרטיס שמאפשר חיבור ספק לינארי חיצוני, השדרוג גדול מאד, אני השתמשתי בו נטו כסטרימר.
אם תחפש תמצא בפורום הזה תמונות שהעלתי מהשדרוג.

את שלי מכרתי, ואני היום עם סטרימר מובנה בדאק של MSB ויש לי עוד סטרימר שבניתי לסטאפ אחר.
אני ממליץ
 
אם תצליח למצוא לומין D2 ביד 2, אז הרווחת בגדול. למיטב הבנתי נמכרו כמה יחידות כאילו באיזור ה 5000 שח. רק הבעיה שדי נדיר למתוא בלוחות.

אין מה להשוות . הבנתי שגם ללינדמן יש סטרימר /דאק במחיר צנוע שנותן תוצאה מדהימה (שמעתי מחברים, לי טרם יצא לשמוע, אבל יש ביקורות מעולות ובתקציב של כ 3500.
היי מצד אחד מסכים עם יוסי (ממנו קניתי את ה D2 המעולה שלו). אם תמצא d2 ב 5k זכית. מצד שני לא שמעתי את ה node המשודרג, ויאיר, שגם שידך ל d2 ספק כח שלו עם תוצאה בכלל מעלפת, יודע מה הוא עושה.
 

שלום חברים
יש לי סטרימר משולב דאק bluesound node 2 i. שמעתי על שידרוג שאפשר לעשות לו ע"י החלפת כרטיס, ספק, יאיר פורמן מציע שידרוג כזה. האם מישהו התנסה בזה ויודע כמה זה משפר? אציין שאני משתמש במכשיר גם כדאק וגם כ סטרימר (יש לי דאק ישן של Cary דגם xiter, אבל אם מחברים אותו כדאק חיצוני לסטרימר התוצאה לא יותר טובה).
השדרוג עולה כ 2800 ש"ח. אם אקח את התקציב הזה, אמכור את מה שיש לי ואוסיף עוד טיפה, אז נגיד בתקציב של 5000 ש"ח אמצא מכשיר שיתן תוצאה טובה יותר? (גם יד 2 זאת אופציה)
אשמח לכל התייחסות.
2800 ש״ח??????? הוא מוכר לך את זה עם ציפוי זהב?


ואתה מתקין את זה ב-20 דקות עם ההוראות.
וגם אחרי זה כל דאק סיני ממוצע ישפר לך את הדאק בתוך ה-node.
 
תודה על התייחסותכם, לעשות לבד אני פחות יודע וגם הכרטיס הזה כרגע לא במלאי.
מוטוריקה אני מבין שאתה התנסת בזה ובכל מיני סטרימרים אחרים ולא נשארת איתו שנים, ההמלצה שלך לשדרוג היא על בסיס השוואות לסטרימרים במחירים דומים או גבוהים ממנו?
 
הבסיס שלי להשוואה הוא מול סטרימר Addon שנמצא ב DAC של MSB שברשותי
היום אני מחזיק בנוסף סטרימר ייעודי של Allo שהוא הרבה diy גירסת digione signature
מחובר לספק לינארי כפול שמזין 2 מעגלים נפרדים, אחד למחשב Pi ושני נטו לסטרימר בלי קשר ישיר ביניהם.
מערכת ההפעלה שבחרתי היא moode

 

אני מכניס כרגע למערכת שלי את הסטרימר החדש של ifi. הסטרימר הזה עולה 400 יורו כאן באירופה וכשהוא משודך לספק לינארי טוב (ובאמת טוב אז בלי ספקים מעלי אקספרס), הדבר הזה כבר הדיח את מחשב האודיו היעודי שלי שעלה לי פי 3, ואת כל הסטרימרים האחרים שניסיתי על בסיס rpi. מעדויות שאספתי הדבר הזה מדיח גם סטרימרים אודיופילים כמו לומין. כמובן שצריך דאק וגם כאן הלכתי לכיוון קצת שונה אחרי כמה טסטים שהפכו לי את כל התובנות שהיו לי קודם על הפנים.

כמובן שצריך סטאפ טוב באמת כדי לחוש בהבדלים. בשביל סטאפ הייפי רגיל לי שנראה ש-allo boss 2 הוא פתרון די אלגנטי ב-250 יורו.
 
שלום al2813
אשמח אם תוכל לשתף איזה דגם הסטרימר של IFI , וגם ה דאק שחיברת אליו . תודה מראש
 
שלום al2813
אשמח אם תוכל לשתף איזה דגם הסטרימר של IFI , וגם ה דאק שחיברת אליו . תודה מראש

ifi zen stream.
במיקרה (אחרי ששמתי את הפוסט הקודם) ראיתי וידאו על הנושא באחד מערוצי האודיו היותר רציניים שיש ביוטיוב:


לגבי הדאק אני יכול לתת לך יותר אינפורמציה בפרטי. אני מעדיף לא להכנס לדיונים בנושא.
 

.
במיקרה (אחרי ששמתי את הפוסט הקודם) ראיתי וידאו על הנושא באחד מערוצי האודיו היותר רציניים שיש ביוטיוב:


לגבי הדאק אני יכול לתת לך יותר אינפורמציה בפרטי. אני מעדיף לא להכנס לדיונים בנושא.
הרבה תודה על השיתוף . זה עוזר ממש . לגבי הדאק אשמח אם תתקשר אליי
או שלח ל whatsup .
052-8691408
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור