LCD שידורי SD על טלוויזיה FHD

  • פותח הנושא פותח הנושא mzlbat
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mzlbat

חבר אתר
הודעות
49
מעורבות
0
נקודות
0
היי
דווקא היום הCRT הישנה שווקה חיים ואני מתכוון לקנות טלוויזיה 32 FHD , ובנתיים יש לי ממיר לוויני ורציתי לדעת איך השידורים הרגילים יראו על טלוויזיה בגודל 32 FHD ( אגב בממיר יש אפשרות לצפות 16-9 )
האם זה ילטש לי את התמונה שלא תהיה מתוחה? , פשוט למי יש נסיום עם ממיר צלחת לווין על טלוויזיה FHD
.
. ?
LA32C530 סמסונג

נראית מבטיחה וזולה
http://www.hashmalsh.co.il/Product.a...ff=Zap&lang=he
 

רוב הערוצים משודרים עדיין ביחס של 4:3 וכל מסכי ה- LCD או פלזמה מגיעים ביחס 16:9 (לאו דווקא ב- FHD), כך שתמיד התמונה תראה מתוחה בצורה כזו או אחרת.
 
אני דווקא לא מרגיש תמונה מתוחה.
 
פשוט תגדיר במסך תצוגה 4:3 וחלאס.

אבל 32" זה יראה לך קטן יותר מאשר ה29 שמתה לך.
עדיף לך לבחור משהו יותר גדול
 



לא היה לי 21 אינץ' - וזה חדר קטן , המרחק הוא 2 מטר לפעמים פחות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור