שידורי hd

  • פותח הנושא פותח הנושא tidan29
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tidan29

אוהב את התחום
הודעות
110
מעורבות
1
נקודות
18
ברשותי טלוויזיה lg oled 55 c8 עם ממיר hd של יס אשר מחובר עם כבל hdmi שתומך עד 1080p של מונסטר דגם ex1000 החלפתי את הממיר ליס אולטרה 4K והטכנאי שינה את הרזולוציה ל-2160p כרגע אני צופה רק בשידורי יס בhd האם להשאיר את הממיר על הרזולוציה הזאת או לשנות ל-1080p ?

נ.ב. הזמנתי כבל 4K איכותי שיגיע בימים הקרובים
 

תעשה ניסיון ותשווה מי מבצע UPSCALE טוב יותר.
 
אני מתלבט בין שני החברות audioquest או monster איזה חברה איכותית יותר?
 
נראה לי monster, אם להתיחס לאיכות חומרים
 

וכרגע יש לי כבל אופטי סטנדרטי ואני מעוניין להחליף ל-monster האם יהיה שינוי באיכות השמע?
 
אגב, אין כבל 4K, עבדו עליך
 
ברשותי טלוויזיה lg oled 55 c8 עם ממיר hd של יס אשר מחובר עם כבל hdmi שתומך עד 1080p של מונסטר דגם ex1000 החלפתי את הממיר ליס אולטרה 4K והטכנאי שינה את הרזולוציה ל-2160p כרגע אני צופה רק בשידורי יס בhd האם להשאיר את הממיר על הרזולוציה הזאת או לשנות ל-1080p ?

נ.ב. הזמנתי כבל 4K איכותי שיגיע בימים הקרובים

ממליץ לך לעבור למצב AUTO כך תקבל את הרזולוציה הטיבעית של אותו שידור.
לגבי כבל HDMI לצפייה בתכני 4k תרכוש כבל התומך
https://www.amazon.co.uk/KabelDirek...60+Hz+(No+Ruckler)+due+to+18GBIT/S+High+Speed
 

נערך לאחרונה ב:

אורי מנסיון ...הכבל שהמלצתי לגביו טוב יותר.
גם באיכות החומרים, וגם מבחינת הדיוק בראש הכבל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור