שידוך רמקול למגבר class A


coorva

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
3
נקודות
8
שלום רב

האם ניתן לשדך בביטחה רמקלים רצפתיים עם הנתונים הבאים..
recommended amplifire 10 - 250 watts
89db
4 ohm

עם מגבר משולב CLASS A שמוציא 60 wpc ב - 4ohm ?

תודה
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
הפרמטר של ההספק (60 וואט) לא מספיק
בווליום סביר אתה לא צורך יותר מ 10 וואט
אני שמעתי מגבר קלאס A שנותן 30 וואט עם רמקול של 87db ונשמע מדהים
פשוט תן לאוזן להחליט ולא לנתונים המספריים
 

coorva

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
3
נקודות
8
מבחינת השמע, שומעים מצויין. החשש שלי, שאולי הוא בטל מעיקרו, ממצב שהמגבר יהיה ב- overload
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
עזוב נתונים.
אין כמו האוזן.

אני בדקתי מגבר 25W, בווליום שאני מאזין
(מאוד חזק).
המגבר קרס!

בדקתי 30W, בווליום דומה, החזיק יפה מאוד.
רכשתי אותו.
: -)

שבוע טוב.
 

omi

חבר משקיען
הודעות
860
מעורבות
408
נקודות
63
מבחינת השמע, שומעים מצויין. החשש שלי, שאולי הוא בטל מעיקרו, ממצב שהמגבר יהיה ב- overload
אם אתה לא שומע ממש חזק 100db ומעלה, אין חשש כזה. הרמקול די נציל.
(השאלה היחידה היא מה קורה בתדרים בהם העכבה ברמקול מינמלית. אם שומעים טוב וכאמור אם אתה לא שומע בווליום מחריש אז אתה מכוסה)
 

EB1000

מושעה
הודעות
169
מעורבות
54
נקודות
28
ההמלצה להתאמת מגבר לרמקולים היא מגבר בהספק גדול פי 1.5 מההספק המרבי המומלץ של המרקול. כך שלמעשה אתה צריך מגבר בהספק 400 וואט ל 4 אוהם. מגברים כאלו הם לרוב CLASS D. למשל שניים כאלו (בהנחה שיש לך קדם מגבר):

https://www.nordacoustics.co.uk/product-page/nord-one-mp-nc500-stereo-power-amp


כאן יש לך מחשבון לכמה הספק אתה באמת צריך. תזין נצילות רמקולים, מרחק ישיבה מהם, ועוצמת SPL מועדפת, וכמה HEADROOM להשאיר רזרבה. תתפלא לגלות שאתה זקוק להרבה יותר מ 60 וואט.


https://www.crownaudio.com/en-US/tools/calculators#amp_power_required
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
ואטים הם דבר כמעט חסר משמעות כשבוחנים מגברי אודיו על פי המפרט הטכני שלהם לעומת הביצועים בפועל.
הביצועים בפועל הם לא כמות הרעש שהמגבר עושה אלא אייכות המוזיקה שהוא מפיק.
 

omi

חבר משקיען
הודעות
860
מעורבות
408
נקודות
63
ההמלצה להתאמת מגבר לרמקולים היא מגבר בהספק גדול פי 1.5 מההספק המרבי המומלץ של המרקול. כך שלמעשה אתה צריך מגבר בהספק 400 וואט ל 4 אוהם. מגברים כאלו הם לרוב CLASS D. למשל שניים כאלו (בהנחה שיש לך קדם מגבר):

https://www.nordacoustics.co.uk/product-page/nord-one-mp-nc500-stereo-power-amp


כאן יש לך מחשבון לכמה הספק אתה באמת צריך. תזין נצילות רמקולים, מרחק ישיבה מהם, ועוצמת SPL מועדפת, וכמה HEADROOM להשאיר רזרבה. תתפלא לגלות שאתה זקוק להרבה יותר מ 60 וואט.


https://www.crownaudio.com/en-US/tools/calculators#amp_power_required

טעות. מה מעניין ההספק המרבי של הרמקול אם הוא לא מקשיב אפילו בעשירית מזה?
 

coorva

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
3
נקודות
8
תודה לכל העונים. אני פשוט מאוהב במגברים class A ששומעים איתם נהדר ברמקולים שלי, אך מתקשה למצוא בארץ מגברים מהסוג הזה שמוציאים יותר מ- 100wpc. אם מישהו בכל זאת מכיר מגברים משולבים class A שמוציאים יותר לערוץ ב- 4ohm, אשמח לקבל לינק..
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
אתה מחפש מגבר בקלאס A שמוציא 200 ואט ב 8 אוהם.
שיהייה בהצלחה;)
 

omi

חבר משקיען
הודעות
860
מעורבות
408
נקודות
63
תודה לכל העונים. אני פשוט מאוהב במגברים class A ששומעים איתם נהדר ברמקולים שלי, אך מתקשה למצוא בארץ מגברים מהסוג הזה שמוציאים יותר מ- 100wpc. אם מישהו בכל זאת מכיר מגברים משולבים class A שמוציאים יותר לערוץ ב- 4ohm, אשמח לקבל לינק..

אל תעשה סתם טעות יקרה שתישמע פחות טוב ושתצטער עליה.
ההמלצות ל 200 וואט ומעלה שגויות. גם המחשבון שמצוטט כאן למעלה שגוי עבורך.

רמקול נציל כמו שלך יסתדר מצוין עם 60 ואט טובים. חבל.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אל תעשה סתם טעות יקרה שתישמע פחות טוב ושתצטער עליה.
ההמלצות ל 200 וואט ומעלה שגויות. גם המחשבון שמצוטט כאן למעלה שגוי עבורך.

רמקול נציל כמו שלך יסתדר מצוין עם 60 ואט טובים. חבל.

מסכים בהחלט, קשה מאוד לייצר מגבר עתיר וואטים שישמע "מוזיקלי" או נעים. מגברי לוורדין כולם סביב ה 50-55 וואט ונשמעים מעולה עם רוב הרמקולים 89db ומעלה.
 

EB1000

מושעה
הודעות
169
מעורבות
54
נקודות
28
כמה רחוק אתה יושב מהרמקולים? כך בחשבון שרמקול מןצהר נצילות של 89 הוא למעשה 88. נניח ואתה יושב במרחק 3 מטר ואוהב לשמוע מוסיקה בעוצמה של 98 דציבל, אז אתה זקוק ל 180 וואט! אם הנצילות היא באמרת 89 אז זה 140 ואט. אם אתה יושב במרחק 4 מטר, עם נצילות 89 ורוצה לשמוע רק ב 95 דציבל, אתה זקוק ל 130 ואט לערוץ... אז עזוב מה שאומרים. אם אתה מאלו ששומעים בשקט, נניח 85 דציבל ממרחק 4 מטר ונצילות 88, אז מספיק לך 16 ואט. מ 30 ואט תוכל להגיע ל 86 דציבל...

מגבר CLASS A זה סתם יקר ומבזבז חשמל וחום שלא לצורך. התחום הליניארי שלו מאד מוגבל. מגבר CLASS D איכותי יהיה הרבה יותר ליניארי מכל מגבר CLASS A, כי שם התחום הליניארי לא מוגבל, פרט למגבלות מסנן המוצא. הכי טוב זה לשמוע בעצמך.
 

omi

חבר משקיען
הודעות
860
מעורבות
408
נקודות
63
כמה רחוק אתה יושב מהרמקולים? כך בחשבון שרמקול מןצהר נצילות של 89 הוא למעשה 88. נניח ואתה יושב במרחק 3 מטר ואוהב לשמוע מוסיקה בעוצמה של 98 דציבל, אז אתה זקוק ל 180 וואט! אם הנצילות היא באמרת 89 אז זה 140 ואט. אם אתה יושב במרחק 4 מטר, עם נצילות 89 ורוצה לשמוע רק ב 95 דציבל, אתה זקוק ל 130 ואט לערוץ... אז עזוב מה שאומרים. אם אתה מאלו ששומעים בשקט, נניח 85 דציבל ממרחק 4 מטר ונצילות 88, אז מספיק לך 16 ואט. מ 30 ואט תוכל להגיע ל 86 דציבל...

מגבר CLASS A זה סתם יקר ומבזבז חשמל וחום שלא לצורך. התחום הליניארי שלו מאד מוגבל. מגבר CLASS D איכותי יהיה הרבה יותר ליניארי מכל מגבר CLASS A, כי שם התחום הליניארי לא מוגבל, פרט למגבלות מסנן המוצא. הכי טוב זה לשמוע בעצמך.

שוב שגיאה. הוא לא יושב בגינה ושומע מוזיקה. בתוך חדר הדעיכה של עוצמת השמע היא רחוקה מאחד חלקי R בריבוע.
חבל שאתה נותן עצות שגויות זה יכול לגרום לאנשים סתם להוציא כסף.
 

EB1000

מושעה
הודעות
169
מעורבות
54
נקודות
28
אל תעשה סתם טעות יקרה שתישמע פחות טוב ושתצטער עליה.
ההמלצות ל 200 וואט ומעלה שגויות. גם המחשבון שמצוטט כאן למעלה שגוי עבורך.

רמקול נציל כמו שלך יסתדר מצוין עם 60 ואט טובים. חבל.

האויב הגדול ביותר לרמקולים זה מגבר חלש מידי שעלול להכנסת ל CLIPPING. לא ההיתי חוסך בהספק. כמה שיותר, יותר טוב עבור רזרבות. ראה ניסוי הדגמה בוידאו הזה:

https://www.dropbox.com/s/j3j35mjwdhksz5d/HAL-HV051.mov?dl=0


שוב שגיאה. הוא לא יושב בגינה ושומע מוזיקה. בתוך חדר הדעיכה של עוצמת השמע היא רחוקה מאחד חלקי R בריבוע.
חבל שאתה נותן עצות שגויות זה יכול לגרום לאנשים סתם להוציא כסף.

ההבדלים בין בתוך חדר סגור לאוויר פתוח הם החזרים ותופעה של ROOM GAIN שאכן מספקים עוד כמה דציבלים בחדר סגור. אבל, הרעיון בהאזנה למוסיקה היא לא להסמך על החזרים ובטח לא על ROOM GAIN שהורס את האיזון של ה EQ, שכן החדר מגביר חלק מסויים מהתדרים, ובולע חלק אחר. אתה רוצה לטפל אקוסטית בחדר לקבלת מינימום החזרים והענות ניטראלית. אתה רוצה להרחיק רמקולים מהקירות, בעיקר צדדים, או להצמיד אותם לקיר לקיר הקדמי כדי לבטל MODES.


המחשבון שנתתי כבר מתייחס לחדר האזנה ממוצע ללא החזרים רבים שעבר טיפול אקוסטי. הוא גם תקף להאשנה בחלל פתוח ללא קירות. יש כאן מאמר על הבדלים בין עם וללא קירות:

http://www.nearspeakers.com/bills-blog/outdoor-system-design-tips-outdoor-acoustics

אני שלדרגתי הגברה ל CLASS D שהיא 400 וואט ל 8 אוהם (ב DIY זה ממש לא יקר כפי שחושבים. יחס תמורה למחיר עצום).


זה המגבר שיש לי, רק בנוי כשני מונובלוקים:

https://www.audiosciencereview.com/...and-measurements-of-hypex-nc400-diy-amp.5907/


אני מוכן להתערב שהוא לוקח ראש בראש כל מגבר CLASS AB או CLASS A אודיפילי שעולה פי 5 ממנו. מבחינת תחום דינאמי ועיוותים, הוא מדורג מקום 3 מתוך רשימה מאד ארוכה ומכובדת:


https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?attachments/1565982170580-png.31521/

כאן הוא משולב עם רמקולי ווילסון:



והנה ביקורת מחביב אודיפילים שלא סומך על מדידות, אלא רק על האוזניים שלו, וכמובן לא שוכח להשתמש בכבלי קומקום ב 5000 דולר בכל בדיקה:



הגיע הזמן להפנים, ש CLASS D זה לא אויב האודיפילים כפי שהרבה חושבים. זה גם לא מגבר דיגיטאלי. זה מגבר מאד יעיל, קטן, זול, שנותן פייט רציני לכל מגבר קונבנציונאלי. גם אם לא צריכים הרבה הספק, זה לעולם לא מזיק שיש רזרבה. כל עוד שומעים טוב ללא עיוותים, גם רמקול שתוכנן ל 100 וואט, יכול להינות בבטחה מהגברה של 400 וואט. אותו מגבר של 400 וואט דוחף אצלי את ה FOCAL ARIA 906 שלפי המלצת יצרן נועדו למגבר 120 וואט. ועוד הם חתוכים ל 60 הרץ ומעלה. הצליל מאד נקי עם שליטה מלאה מצד המגבר גם בקטעים הכי קשים ומורכבים. לפי SPL, אני מגיע לפיקים של 104 דציבל ממקום הישיבה של 3 מטר. ה 906 בעלי נצילות 87 ולא 88 כמו שהיצרן רושם לפני בדיקה. עם ההגברה הקודמת של רסיבר קולנוע דנון, לא יכולתי להגיע לעוצמות כאלו מבלי להרגיש צורך להנמיך כי זה לא נשמע נקי. עכשיו אני יכול להתחרש מאוב העוצמה, אבל להינות מזה כי הצליל מאד נקי ומדויק (חלק מזה הודות לכיול DIRAC LIVE שיש בקדם מגבר NAD יש לציין). אבל עדיין, ההבדל העיקרי הגיע משדרוג ההגברה.
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
כמה רחוק אתה יושב מהרמקולים? כך בחשבון שרמקול מןצהר נצילות של 89 הוא למעשה 88. נניח ואתה יושב במרחק 3 מטר ואוהב לשמוע מוסיקה בעוצמה של 98 דציבל, אז אתה זקוק ל 180 וואט! אם הנצילות היא באמרת 89 אז זה 140 ואט. אם אתה יושב במרחק 4 מטר, עם נצילות 89 ורוצה לשמוע רק ב 95 דציבל, אתה זקוק ל 130 ואט לערוץ... אז עזוב מה שאומרים. אם אתה מאלו ששומעים בשקט, נניח 85 דציבל ממרחק 4 מטר ונצילות 88, אז מספיק לך 16 ואט. מ 30 ואט תוכל להגיע ל 86 דציבל...

מגבר CLASS A זה סתם יקר ומבזבז חשמל וחום שלא לצורך. התחום הליניארי שלו מאד מוגבל. מגבר CLASS D איכותי יהיה הרבה יותר ליניארי מכל מגבר CLASS A, כי שם התחום הליניארי לא מוגבל, פרט למגבלות מסנן המוצא. הכי טוב זה לשמוע בעצמך.

שטויות
אתה שומע רמקולים בחדר, המדידה כוללת החזרים מקירות, כי מה לעשות- הם קיימים.
יש לך גם זוג רמקולים ולא רק רמקול אחד!
98DB באוזניים זו עוצמה גבוהה מאוד שתהפוך אותך לחירש תוך שנה שנתיים.
60 וואט איכותיים בקלאסA בחדר של 16 מ"ר אמורים להספיק עם 89DB , מה גם שרב מגברי הClass A נותנים בפיק פעם וחצי לפחות מהספקם (עוברים לClass AB) בלי בעיה.
צריך גם לבדוק את עניין הזרם של המגבר, נקודה שלא צוינה פה,
אם רמקול יורד ל3 או 2.5 אוהם, חובה שהמגבר ישלוט בעכבה של 2 אוהם לאורך זמן.
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
מגבר 200 וואט קלאסA זו חיה גדולה וכבדה(ויטוס 25 וואט שוקל 40 קג). היתרון שלא יהיה צורך להפעיל חימום בחורף.
 

omi

חבר משקיען
הודעות
860
מעורבות
408
נקודות
63
האויב הגדול ביותר לרמקולים זה מגבר חלש מידי שעלול להכנסת ל CLIPPING. לא ההיתי חוסך בהספק. כמה שיותר, יותר טוב עבור רזרבות. ראה ניסוי הדגמה בוידאו הזה:

https://www.dropbox.com/s/j3j35mjwdhksz5d/HAL-HV051.mov?dl=0




ההבדלים בין בתוך חדר סגור לאוויר פתוח הם החזרים ותופעה של ROOM GAIN שאכן מספקים עוד כמה דציבלים בחדר סגור. אבל, הרעיון בהאזנה למוסיקה היא לא להסמך על החזרים ובטח לא על ROOM GAIN שהורס את האיזון של ה EQ, שכן החדר מגביר חלק מסויים מהתדרים, ובולע חלק אחר. אתה רוצה לטפל אקוסטית בחדר לקבלת מינימום החזרים והענות ניטראלית. אתה רוצה להרחיק רמקולים מהקירות, בעיקר צדדים, או להצמיד אותם לקיר לקיר הקדמי כדי לבטל MODES.


המחשבון שנתתי כבר מתייחס לחדר האזנה ממוצע ללא החזרים רבים שעבר טיפול אקוסטי. הוא גם תקף להאשנה בחלל פתוח ללא קירות. יש כאן מאמר על הבדלים בין עם וללא קירות:

http://www.nearspeakers.com/bills-blog/outdoor-system-design-tips-outdoor-acoustics

אני שלדרגתי הגברה ל CLASS D שהיא 400 וואט ל 8 אוהם (ב DIY זה ממש לא יקר כפי שחושבים. יחס תמורה למחיר עצום).


זה המגבר שיש לי, רק בנוי כשני מונובלוקים:

https://www.audiosciencereview.com/...and-measurements-of-hypex-nc400-diy-amp.5907/


אני מוכן להתערב שהוא לוקח ראש בראש כל מגבר CLASS AB או CLASS A אודיפילי שעולה פי 5 ממנו. מבחינת תחום דינאמי ועיוותים, הוא מדורג מקום 3 מתוך רשימה מאד ארוכה ומכובדת:


https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?attachments/1565982170580-png.31521/

כאן הוא משולב עם רמקולי ווילסון:



והנה ביקורת מחביב אודיפילים שלא סומך על מדידות, אלא רק על האוזניים שלו, וכמובן לא שוכח להשתמש בכבלי קומקום ב 5000 דולר בכל בדיקה:



הגיע הזמן להפנים, ש CLASS D זה לא אויב האודיפילים כפי שהרבה חושבים. זה גם לא מגבר דיגיטאלי. זה מגבר מאד יעיל, קטן, זול, שנותן פייט רציני לכל מגבר קונבנציונאלי. גם אם לא צריכים הרבה הספק, זה לעולם לא מזיק שיש רזרבה. כל עוד שומעים טוב ללא עיוותים, גם רמקול שתוכנן ל 100 וואט, יכול להינות בבטחה מהגברה של 400 וואט. אותו מגבר של 400 וואט דוחף אצלי את ה FOCAL ARIA 906 שלפי המלצת יצרן נועדו למגבר 120 וואט. ועוד הם חתוכים ל 60 הרץ ומעלה. הצליל מאד נקי עם שליטה מלאה מצד המגבר גם בקטעים הכי קשים ומורכבים. לפי SPL, אני מגיע לפיקים של 104 דציבל ממקום הישיבה של 3 מטר. ה 906 בעלי נצילות 87 ולא 88 כמו שהיצרן רושם לפני בדיקה. עם ההגברה הקודמת של רסיבר קולנוע דנון, לא יכולתי להגיע לעוצמות כאלו מבלי להרגיש צורך להנמיך כי זה לא נשמע נקי. עכשיו אני יכול להתחרש מאוב העוצמה, אבל להינות מזה כי הצליל מאד נקי ומדויק (חלק מזה הודות לכיול DIRAC LIVE שיש בקדם מגבר NAD יש לציין). אבל עדיין, ההבדל העיקרי הגיע משדרוג ההגברה.
לא אמרתי לקחת מגבר חלש מדי. זה הכל תלוי בעוצמת ההאזנה שלו. אבל מכאן ועד להסתכל על העוצמה המקסימלית של הרמקולים? ואם הוא שומע ברמקולים של 1000 וואט אבל בעוצמת לחישה? בכלל המבחן הזה שנתת הוא של חברת crown שמכוונת לדעתי יותר למערכות pa!

אתה אומר שהחזרים הם לא רצויים, אני לא מסכים (אני חושב שזה משקף היטב את ההבדל בגישות שלנו. חדר עם הד טוב ולא מוגזם נעים פי כמה מחדר אולפני מת ויבש) אבל זה לא משנה את העובדה שההחזרים שם, והם משמעותיים מבחינת ההספק, ולכן החישוב שלך שגוי. ניסית פעם להוציא מערכת החוצה לפארק/גינה/גג ולהגביר ווליום? בקושי שומעים משהו!

וגם כמו שערן כתב, מי יושב ושומע ב 98db? במאמר שאתה הבאת מצוטט שווליום חזק של מסיבה זה 85db, ו 95db זה כבר קונצרט רוק!! אני שומע סביב 80db להערכתי.

בקיצור, חישובי ההספק שלך לגמרי לא נכונים מכמה סיבות שונות שמצטברות אחת על השניה. אם מורידים 20 - 15 db מההספק הנדרש מגיעים לפחות מעשרה וואט? זאת ההערכה שלי.
 

נערך לאחרונה ב:

RoyZx6r

חבר משקיען
הודעות
649
מעורבות
411
נקודות
63
האויב הגדול ביותר לרמקולים זה מגבר חלש מידי שעלול להכנסת ל CLIPPING. לא ההיתי חוסך בהספק. כמה שיותר, יותר טוב עבור רזרבות. ראה ניסוי הדגמה בוידאו הזה:

https://www.dropbox.com/s/j3j35mjwdhksz5d/HAL-HV051.mov?dl=0




ההבדלים בין בתוך חדר סגור לאוויר פתוח הם החזרים ותופעה של ROOM GAIN שאכן מספקים עוד כמה דציבלים בחדר סגור. אבל, הרעיון בהאזנה למוסיקה היא לא להסמך על החזרים ובטח לא על ROOM GAIN שהורס את האיזון של ה EQ, שכן החדר מגביר חלק מסויים מהתדרים, ובולע חלק אחר. אתה רוצה לטפל אקוסטית בחדר לקבלת מינימום החזרים והענות ניטראלית. אתה רוצה להרחיק רמקולים מהקירות, בעיקר צדדים, או להצמיד אותם לקיר לקיר הקדמי כדי לבטל MODES.


המחשבון שנתתי כבר מתייחס לחדר האזנה ממוצע ללא החזרים רבים שעבר טיפול אקוסטי. הוא גם תקף להאשנה בחלל פתוח ללא קירות. יש כאן מאמר על הבדלים בין עם וללא קירות:

http://www.nearspeakers.com/bills-blog/outdoor-system-design-tips-outdoor-acoustics

אני שלדרגתי הגברה ל CLASS D שהיא 400 וואט ל 8 אוהם (ב DIY זה ממש לא יקר כפי שחושבים. יחס תמורה למחיר עצום).


זה המגבר שיש לי, רק בנוי כשני מונובלוקים:

https://www.audiosciencereview.com/...and-measurements-of-hypex-nc400-diy-amp.5907/


אני מוכן להתערב שהוא לוקח ראש בראש כל מגבר CLASS AB או CLASS A אודיפילי שעולה פי 5 ממנו. מבחינת תחום דינאמי ועיוותים, הוא מדורג מקום 3 מתוך רשימה מאד ארוכה ומכובדת:


https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?attachments/1565982170580-png.31521/

כאן הוא משולב עם רמקולי ווילסון:



והנה ביקורת מחביב אודיפילים שלא סומך על מדידות, אלא רק על האוזניים שלו, וכמובן לא שוכח להשתמש בכבלי קומקום ב 5000 דולר בכל בדיקה:



הגיע הזמן להפנים, ש CLASS D זה לא אויב האודיפילים כפי שהרבה חושבים. זה גם לא מגבר דיגיטאלי. זה מגבר מאד יעיל, קטן, זול, שנותן פייט רציני לכל מגבר קונבנציונאלי. גם אם לא צריכים הרבה הספק, זה לעולם לא מזיק שיש רזרבה. כל עוד שומעים טוב ללא עיוותים, גם רמקול שתוכנן ל 100 וואט, יכול להינות בבטחה מהגברה של 400 וואט. אותו מגבר של 400 וואט דוחף אצלי את ה FOCAL ARIA 906 שלפי המלצת יצרן נועדו למגבר 120 וואט. ועוד הם חתוכים ל 60 הרץ ומעלה. הצליל מאד נקי עם שליטה מלאה מצד המגבר גם בקטעים הכי קשים ומורכבים. לפי SPL, אני מגיע לפיקים של 104 דציבל ממקום הישיבה של 3 מטר. ה 906 בעלי נצילות 87 ולא 88 כמו שהיצרן רושם לפני בדיקה. עם ההגברה הקודמת של רסיבר קולנוע דנון, לא יכולתי להגיע לעוצמות כאלו מבלי להרגיש צורך להנמיך כי זה לא נשמע נקי. עכשיו אני יכול להתחרש מאוב העוצמה, אבל להינות מזה כי הצליל מאד נקי ומדויק (חלק מזה הודות לכיול DIRAC LIVE שיש בקדם מגבר NAD יש לציין). אבל עדיין, ההבדל העיקרי הגיע משדרוג ההגברה.
מסכים.
אני גם חושב שצריך לתת צ'אנס לקלאס D של HYPEX. לא הייתי ממהר לפסול.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור