בזמנו ראיינתי את יואב ויצא לנו לשוחח המון על כוס קפה ולא ברמה העיתונאית, השיחה היתה מאוד אישית. לא נראה לי שמה שיקר שם זה היחידות. האמן לי שיש ברמקול הזה הרבה מעבר ליחידות ב-60 דולר.
כמובן שאני מכבד את דעתך אך לדעתי היא מגיעה רק בגלל שאולי יצא לך לשמוע את היקרים שמחירם לא קשור לתוצאה.
לגבי הציוד המקצועי.
שוק אחר, גישה אחרת ואיכיות הצליל באולפנים ובציוד המקצועי {ג'נלק, אדם, דינאודיו B6 וכ"ו} אינם משתווים לציוד היי אנד ביתי איכותי בקנה מידה שאנחנו מדברים עליהם. האמן לי ידידי היקר, בדקתי את זה לא פעם ולא פעמיים.
מה לומר ..
זו בדיוק הסיבה למה לא רציתי להיכנס לדוגמאות, אך הדיון לא אפשר זאת.
נמר, לא אמרתי מילה אחת על איכות הרמקול של YG, או שום רמקול אחר לצורך העניין, כי מעבר לכך שאין לי שום דעה על איכותם, גם אם היתה לי היא היתה לא רלוונטית לנושא בכל מקרה.
אינני מביע איזו עמדת סמכות בעניין, והנני מצהיר בזאת קבל עם ועדה שלא שמעתי אותם,אבל מה שכן ציינתי לגביו הם עובדות.
באמת שאין צורך להסביר, שהרמקול הוא יותר מסך חלקיו ...
ציינתי במפורש,
בהדגשה ואני מצטט:
:
אין שום ספק שמוצר איכותי בשום פנים ואופן אינו סך חלקיו, ולא יכול להיות מתומחר כך."
אולי לא הסברתי את עצמי מספיק ברור, כי איני שומע שום התייחסות למרכז הכובד של העובדות שהעליתי, לא לגבי הYG ולא לגבי הISOPHON,
אנסה שוב, ברשותך:
אם קראת אולי שמת לב שעצם השימוש בטוויטר של 60$ לא היה הבעיה שלי,
טוויטר של 60$, יכול להתגלות כטוויטר המושלם לאפליקציה שלו, ( עובדה שזה מה שYG בחר לשימוש בספינת הדגל),
אלא החלפתו לאחר הקמפיין הג. יפיתי של "הרמקול הטוב בעולם",
"כל היצרנים האחרים משתמשים באותם תוכנות ולכן יש להם אותם בעיות" ,
טענה שאינה רק טוענת לעליונות טכנולוגית של המוצר, אלא הרבה יותר מזה:
עליונות ותגליות מדעיות בELECTRIC & ACOUSTIC MODELLING שהתחמקו עד כה מטובי המדענים.
אתה מבין את משקל העניין, קצת יותר ממחיר הטוויטר.
ציפיתי שאחרי שאציין זאת זה יגרום למינימום הרמת גבה.
שמעת את הרמקולים, והם נשמעו מדהים, אבל זה כלל לא סותר (או קשור) לעובדות שהעלתי.
לגבי הציוד המקצועי, לא דיברתי על האיכויות, (לא שאני מסכים אתך, אבל זה לא הנושא) אבל ההשוואה לצד המקצועי היתה בשימוש בעליונות טכנולוגית כמוטו שיווקי, לא בדעה שלי או של כל אחד אחר על מה יותר טוב באוזן.
קצת על הטוויטר שלהם לסדר את האוזן:
ציטוט מפי יואב :
אורי - ברמקולים קיפוד וכרמל אנו משתמשים בטוויטר של Vifa, עם מודיפיקציות אצלנו במפעל. ברמקול ענת אנו משתמשים בטוויטר שמורכב במפעלנו, ומכיל מגנט מסוג Illuminator של Scan-Speak וממברנה מתוצרת קורט מילר מגרמניה.
http://www.dtown.co.il/forum/11376-%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%9C-yga-4.html#post85927
באמת נראה למישהו פה שכזה דבר עולה 60 דולר?
אגב טוויטר אילומינטור הפשוט ביותר נמכר לקהל הרחב במדיסאונד למשל בכ150 דולר.
כיוון שאני מאמין שהכוונה במגנט היא לא לזה הפשוט אלא ליקר יותר אז אנו מצפינים למעל 200 דולר לטוויטר כזה.
כמו כן ברור שהמחיר המוצע לחברה הוא נמוך, אך נשים לב שYG אינה B&W שמייצרת עשרות רמקולים ביום.
אני מסופק אם הם מגיעים לכדי ייצור מלא של רמקול בשבוע.
ככה שהם לא מזמינים כמות עצומה.
כמו כן הם עובדים לא עם כל הטוויטר אלא רק בחלקו. מה שמשנה את ההזמנה tymphany וכמו כן הוא בטוח עובר מודיפיקצה מלאה למה שיורכב במפעל.
אנא, לא לזלזל בכל דבר.
אורי, אף אחד לא זילזל, ובטח שלא בטוויטר.
וזה לא היה אילומינטור, אולי עכשיו הוא משתמש באילומינטור.
גם אז נטען שהטוויטרים עוברים מודיפיקציה.
וכן, הטוויטר המקורי, זה טוויטר של 60$, בדוק אותי.
ולא בדרך כלל השינויים הם לא במגנט.
אם אתה
מאמין או לא זה לא העניין, שאל מישהו אחר שמתמצא יותר ממני פה שיתקן את טעותי, או עשה את המחקר בעצמך ועשה זאת אתה.