F forrward חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 13/1/13 #1 שלום לכל החברים בפורום, הייתי רוצה להחליף את הטלויזיה בסלון לרכוש מסך בגודל 40-42 אינצ' לד או אולד... השאלה שלי האם כבר השנה יכנסו מסכי אולד והאם זה יגרום לירידה במסכי לד? אשמח לשמוע את דעתכם תודה
שלום לכל החברים בפורום, הייתי רוצה להחליף את הטלויזיה בסלון לרכוש מסך בגודל 40-42 אינצ' לד או אולד... השאלה שלי האם כבר השנה יכנסו מסכי אולד והאם זה יגרום לירידה במסכי לד? אשמח לשמוע את דעתכם תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 13/1/13 #2 שווה לחכות מבחינת איכות, אבל המחיר לא יהיה ריאלי עבורך השנה, כרגע הושקה רק טלוויזית OLED אחת של LG והיא עולה 50,000 ש"ח בארה"ב.
שווה לחכות מבחינת איכות, אבל המחיר לא יהיה ריאלי עבורך השנה, כרגע הושקה רק טלוויזית OLED אחת של LG והיא עולה 50,000 ש"ח בארה"ב.
F forrward חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 14/1/13 #3 אז בעצם חוץ החידושים בגזרת "סמארט" מחיר הלדים טיפה ירד?