שווה לחכות ל OLED?

  • פותח הנושא פותח הנושא forrward
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

forrward

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכל החברים בפורום,

הייתי רוצה להחליף את הטלויזיה בסלון לרכוש מסך בגודל 40-42 אינצ' לד או אולד...

השאלה שלי האם כבר השנה יכנסו מסכי אולד והאם זה יגרום לירידה במסכי לד?

אשמח לשמוע את דעתכם

תודה
 

שווה לחכות מבחינת איכות, אבל המחיר לא יהיה ריאלי עבורך השנה, כרגע הושקה רק טלוויזית OLED אחת של LG והיא עולה 50,000 ש"ח בארה"ב.
 
אז בעצם חוץ החידושים בגזרת "סמארט" מחיר הלדים טיפה ירד?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור