ywlym
חבר מתחיל
- הודעות
- 1
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 1
שלום לכולם, רציתי לשתף בפתרון שמצאתי לאחרונה, אולי זה יעזור לעוד אנשים פה שמחזיקים ציוד קפה רציני בבית.
אחרי שהשקעתי לא מעט בפינת הקפה (מכונה, מטחנה וכו'), חיפשתי פתרון נורמלי למים. מצד אחד, מי ברז ישראליים זה מתכון בטוח לאבנית שתהרוס את המכונה ותפגע במיצוי של הקפה. מצד שני, להשתמש רק בבקבוקים מינרליים זה מתיש ויוצר הררי פלסטיק, וקנקני סינון פשוט לא עומדים בקצב ובאיכות שרציתי.
בנוסף, לא רציתי להעמיד עוד בר מים מגושם על השיש שיתפוס מקום ליד המכונה. ההחלטה הייתה ללכת על מערכת סינון מים תת-כיורית נסתרת. עשיתי קצת מחקר ברשת, השוויתי מפרטים של סננים, והזמנתי מערכת. ההתקנה הייתה נקייה לחלוטין (ברז קטן ומינימליסטי בפינת הכיור), וזה פשוט עולם אחר.
ממש ממליץ, אפילו לא מרגישים שיש מערכת נוספת במטבח, משתלב בצורה נקייה ולא נראה לעין
אחרי שהשקעתי לא מעט בפינת הקפה (מכונה, מטחנה וכו'), חיפשתי פתרון נורמלי למים. מצד אחד, מי ברז ישראליים זה מתכון בטוח לאבנית שתהרוס את המכונה ותפגע במיצוי של הקפה. מצד שני, להשתמש רק בבקבוקים מינרליים זה מתיש ויוצר הררי פלסטיק, וקנקני סינון פשוט לא עומדים בקצב ובאיכות שרציתי.
בנוסף, לא רציתי להעמיד עוד בר מים מגושם על השיש שיתפוס מקום ליד המכונה. ההחלטה הייתה ללכת על מערכת סינון מים תת-כיורית נסתרת. עשיתי קצת מחקר ברשת, השוויתי מפרטים של סננים, והזמנתי מערכת. ההתקנה הייתה נקייה לחלוטין (ברז קטן ומינימליסטי בפינת הכיור), וזה פשוט עולם אחר.
ממש ממליץ, אפילו לא מרגישים שיש מערכת נוספת במטבח, משתלב בצורה נקייה ולא נראה לעין