שדרוג לפלזמה מתקדמת יותר

  • פותח הנושא פותח הנושא אוריה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אוריה

אוהב את התחום
הודעות
57
מעורבות
0
נקודות
0
היי
לאחר דין ודברים הסכימו בחברת ח.י לשדרג לי את הפלזמה לאחר תקלה מאוד מוזרה במכשיר.
מדבור בדגם PT81 שהיא פלזמה 42" הכוללת דיסק קשיח.
נתנו לי אפשרות לבחור מה שאני רוצה והלכתי על 42PG60UR.
מדובר במכשיר המציע ניגודיות של 1:30000 ומעל לכול 150הרץ.
רציתי לשאול האם מכירים את הדגם ואם הוא מומלץ?
האם כדאי דגם אחר שלהם?

מה משמעות שידור בניגודיות של 1:30000 המכשיר שלי היום הוא 1:15000 האם ארגיש הבדל בכלל ?
מה לגבי 150 הרץ ? יש דבר כזה בכלל ? אני יודע רק על 100 הרץ.
ןהשאלה הכי חשובה....האם ארגיש שיפור בתמונת HD שאני רואה היום על מסך של 150 הרץ ?

תודה !
 

בסה"כ, דגם פלזמה זה מהווה שיפור לעומת הדגם שהיה ברשותך, הניגודיות המוצהרת גבוהה יותר, זה לא הבדל של שמיים וארץ.
150Hz מתייחס בסה"כ לכך שהתמונה אמורה להיות פחות מרצדת, אבל מלכתחילה, זה לא עניין בעייתי בפלזמות, כך שקשה לומר שתראה הבדל כלשהוא.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור