שבת חורפית באודיו זיפ 25.12.21 - Marten Parker Trio


אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,466
מעורבות
630
נקודות
113
שמח לבשר שמחר יום שבת 25.12.21 , בין השעות 10:00-14:30,
אולם התצוגה של אודיו זיפ פתוח, במתכונת האהובה עליכם
רמקולים, מגברים, פטיפונים אביזרים, וכל מה שצריך בשביל מערכת טובה במיוחד.
והפעם עם זוג רמקולים מופלא Marten Parker Trio שנחתו השבוע ועוברים הרצה עבור לקוח,
חוויה נדירה של סאונד איכותי במיוחד כבר מההתחלה.
אז...קופצים לאולם התצוגה באודיו זיפ, נהנים מקפה טעים,
מוסיקה טובה על תקליטים משובחים, דיגיטל איכותי, הנחה מיוחדת של 10% על המגוון,
וכמובן, פגישה עם פרלמנט החברים..
כמו תמיד, יהיה כיף!

Marten Parker Trio Walnut אודיוזיפ.jpg


Marten Parker Trio אודיוזיפ.jpg
 

הייתי היום, אולי אקפוץ גם מחר.
הרמקול נשמע מעולה ממש, מפורט, דינמי, שקוף, במה ראליסטית, טונליות מעולה ולא מעייף. ממלא את החלל בקלילות. מה שלא רואים בתמונה זה שני פאסיב רדיאטורז מאחורי הרמקולים ותכנון תיבה בעלת דפנות שאינן מקבילות.
ללא קשר, תמיד כיף לבקר אצל זיו ולשמוע מוזקה משובחת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור