שבחים ל W3000 החדשה- FHD של סוני

  • פותח הנושא פותח הנושא offirs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

offirs

חבר משקיען
הודעות
1,511
מעורבות
0
נקודות
0
דגם ה FHD שמחליף את הW2000 בסקירה מרשימה מאוד:
http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL40W3000/

סיכום הסקירה מכתיר אותה כlcd עם איכות התמונה הטובה ביותר.
 

לפי מה שכתוב, היא מאכזבת בעיבוד וידאו 480i/ 576i, מאוד לא מבטיח בצפיה בשידורי טלוויזיה בארצנו...
 
זה לא מפתיע ששידורי טלוויזייה לא רואים טוב בדגם הזה ובדגמי FHD אחרים כגון הסמסונג M81.
אבל למי שממעט לצפות בשידורי טלוויזייה,ועיקר הצפייה היא תכני HD זו יכולה להיות אופצייה מעולה.

דרך אגב,יש לסוני ליין חדש של 7 דגמי FHD במחירים שונים שחלקם הגיע לארץ-סדרות D,T,V,W,X

http://www.sony.lv/view/ShowProductCategory.action?site=odw_en_LV&category=TVP+32-40+Sony+BRAVIA+TV
 
יפה, רוב דגמי ה-40" הינם FHD
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור