שאלת תם

  • פותח הנושא פותח הנושא drorru
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

drorru

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלוויזיה שנקנתה בארה"ב ותומכת ב- NTSC.
אני מתכוון לצפות בשידור דרך חיבור ל- Yes או HOT האם יש חשיבות לכך שהטלוויזיה לא תומכת ב- PAL? האם הממיר של yes / HOT לא אמור לבצע את הפיענוח?
האם אפשר להחליף את החלק בטלוויזיה שאחראי לשיטת השידור כך שיתמוך ב- PAL?
 

הממיר של יס/הוט מוציא רק אות PAL, המסך חייב לתמוך בזה.

הפיתרון יכול לבוא בשתי צורות:
א) לרכוש קופסת ממיר מ-PAL ל-NTSC ולחבר אותה ליציאה של ממיר הוט/יס
ב) לבדוק את ממיר ה-HD של יס שעושה המרה ל- 720P/1080i
 
כלומר בשידורי HD או ממיר HD אין חשיבות לפורמט PAL אן NTSC?
האם יש משהו נוסף לבדוק בטלוויזיה שקשור בתמיכה בפורמט HD?
 
שידורי HD הם בפורמט אחר.
מבחינת HD חשוב לבדוק תמיכה ב-50Hz - 1080/720/50
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור