שאלת תם: אשמח לעזרה מהמבינים בתחום, לגבי קניית כרטיסי ג'יגה:


לב של הערכה

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
אני חדש כאן, ואחרי הרבה חיפוש כאן ובגוגל, לא מצאתי ע''כ הבנה, אשמח לפרטים ומידע

לגבי כרטיסי 128 ג'יגה, (שמיועד עבור קבצי מוזיקה) :

מה צריך לדעת ולבדוק כדי לקנות כרטיס טוב ומהיר,

(כגון כיצד אני יודע לבחור מהירות העתקה טובה / איזה חברות אמינות / וכל דבר אחר נצרך שמוטב לדעת ...)

בברכת הערכה ותודה רבה,

ממני ומכל אלו שיסתייעו דרכי, אחרי שנהנה בזכותכם מהקניה שנעשה.
 

הי,
במידה ואתה מתכוון לרכישת כרטיס זיכרון מסוג SD למדיה כמו מוסיקה, אזי תוכל להציץ בסקירה שכתבתי על הכרטיס הבא:
בהצלחה!
מודה ומעריך מאוד, קראתי את המאמר בעיון,

ועדיין בבורות שלי על כרטיסים,

לא הצלחתי להבין, על מה לשים לב ולבדוק,

כדי שיהיה לי כרטיס עם סטנדרט מהירות טובה ?

לבדוק מהירות קריאה / כתיבה ?,

ומה אומר לי כל דבר במפרט, כדי להבין מה הכי שווה לי ?


בברכה, ובהערכה, ובתודה מראש.

(יש לציין שהארת את עיניי ובזכותך קיבלתי הבנה, שהסימן II מראה על יותר חוזק ועמידות).
 
יש כמה פרמטרים שכדאי לבדוק, בטרם קונים כרטיס כזה:
  • תאימות למוצר היעד: תוודא שהוא תומך בתקני SDXC – ולא רק SDHC.
SDHC תומך עד 32GB,
SDXC תומך מ-64GB ועד 2TB.
  • תמיכה ב-UHS-II – גם אם תרכוש כרטיס UHS-II, אם ההתקן שלך תומך רק ב-UHS-I – הכרטיס יעבוד אבל במהירות של UHS-I בלבד.
  • תמיכה בפורמט exFAT. כרטיס SDXC משתמש כברירת מחדל ב-exFAT. ודא שהציוד שלך תומך במערכת הקבצים הזו.
עמידות פיזית: חפש כרטיסים עמידים למים, נפילות, טמפרטורה קיצונית ושדות מגנטיים.

קורא כרטיסים תואם: אם אתה רוצה לנצל את מהירות UHS-II, ודא שגם הקורא כרטיסים שלך תומך UHS-II, כדיגמת זה:
אחרת, הקריאה תתבצע במהירות של UHS-I.

בהצלחה!
 

תודה מאוד על התשובה המורחבת והמפורטת,

אסביר שהצורך שלי זה לכרטיסים של 128 ג'יגה,

ומבחינת תמיכה לא ידוע לי בעיות ע''כ,

ולגבי התועלת ב-II, לא חושב שכנראה השקיע במיוחד בשביל זה,

(כי זה קניה עבור אחרים),

ואזכיר שאשמח מאוד, שאם במידה וידוע,

1. על מה יש לי צורך לשים לב, ומה הכמות הסטנדרטית למהירות קריאה / כתיבה ?,

2. וגם לגבי מה אומרים שאר הדברים שמצויינים ע''ג הכרטיסים ?

3. וגם עם איזה עוד חברות אמינות, אני יוכל לעשות השוואת מחירים ?,

(נ.ב. מה שכן, הוסיף בהקשר למאמר שהוספתם,

שלגבי קורא כרטיסים אני משתמש בלפחות ב- USB 3.0 ,

ועדכון בקשר למאמר שלך, אולי אקנה את האחרון שיצא USB 3.2 !!!)



בברכה, ובתודה מראש !

נ.ב. ראוי לציין שוב, שאני ממש מאוד מודה ומעריך לגבי התשובות המפורטות,
כי בלעדיכם כאן, לא יצא לי כ''כ לקבל הבנה והדרכה, מהרבה בדיקות וחיפוש שעשיתי מעוד מקומות.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור