אז זהו שהלכתי.
ראיתי כמה דגמים וכמה דגמים ובינהם שניים אשר בתקציב שלי:
Toshiba 42XV500
Philips 42PFL5604H
עלי לומר שגם הראו לי את ה- ה- philps7403 (הציעו לי ב 6500) אבל בשידורי SD היא ממש לא נראתה חדה משום מה.אמנם 100HZ וזמן תגובה 3MS אבל ב SD לא נראה טוב וחד לעומת ה- Toshiba הנחותה ממנה.
בחיבור למחשב התמונה הייתה חדה מאוד, אבל לא הייתה אפשרות לחבר את המחשב לשני הדגמים שמצויינים מעלה.
הטושיבה הראתה תמונה חלקה מאוד בשידורי SD לעומת הפילפס שנראתה דהוייה משהו - צבעים דהויים ולא עזים...(לא נראה לי הגיוני, אראה אותה שוב במקום אחר).