שאלות על סמסונג A550 וחיבור למחשב דרך HDMI2

  • פותח הנושא פותח הנושא alooon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alooon

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
יש לי סמסונג 37 אינטש מדגם FULL HD A550 .
חיברתי לכניסת HDMI2 מחשב עם כרטיס מסך HD4350 דרך כבל מתאם HDMI- DVI.
1. האם צריך להגדיר את המחשב לעבוד עם 24Hz או בקצב גבוה יותר (60, 75, 100)?
3. יש לי מין קפיצות כשאני רואה סרטים MKV. איך מונעים אותם?
אלון
 

1. נסה על 60Hz
2. הקפיצות הן בצפיה על מסך הטלויזיה או גם בצפיה במסך המחשב?
 
1. יש לי כרטיס מסך HD4350 והגדרתי בו 1080P24 שזו האופציה שה LCD שלי תומך בה.
הבנתי שסרטים רצים בקצב של 24 פריימים כך שההגדרות אמורות להיות אופטימליות למסך. אם אני אשים על 60HZ האם הוא עדיין יעבוד בצורה של 1080P24?
2. את הקפיצות אני רוא רק על מסך הסמסונג A550 (שמחובר DVI-HDMI) ולא על מסך מהמחשב שלי (שמחובר VGA)
 
דרך מחשב שזה יותר בעייתי בהשוואה לנגן בלוריי יעודי שיודע לשנות את תדר היציאה בהתאם לפורמט הסרט.
תבדוק האם בעיית הקפיצות נפתרת בכיוון ל- 60Hz.
 

אני אנסה הערב ואעדכן,
תודה על העזרה.
 
אחרי מלא פושסטים על בעיה זהה במכשיר הזה עם חיבור למחשב ישבתי והתחלתי לשחק בכל מיני אפשרויות בכרטיס המסך. וגם הצלחתי לפתור את הבעיה רואים נקי כמעט ב99.9% בלי תקיעות.
אני לא ממש יודע מה מן הפעולות שעשיתי גרמה לשינוי המיוחל, אבל אני ממליץ לך על כמה פעולות.

1.תוריד מהאתר של ATI דרייבר מעודכן .
2.סמן V בהגדרת הLCD OVERDIVE שבדרייבר של הכרטיס.
3.אל תתקין 100 מקודדים, אצלי היתה בעיה של תקיעות מעיקות , לאחר שמחקתי מס מקודדים זה יסתדר.
4. נסה לשחק עם ההרצים בין 50\60 HRZ,
זה אמור לעזור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור