שאלות לפני קניית r81b

  • פותח הנושא פותח הנושא amitnaz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amitnaz

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, לא מזמן החלטתי שאני רוצה לקנות את הדגם של סמסונג r81b ב32 אינצ' לאחר שראיתי הרבה דגמים.
1. לפי מה שהבנתי היא לא יכולה לקלוט 1080p האם נתון זה עשוי להיות משמעותי בעתיד וכך אני לא אוכל לקלוט שידורים מסויימים?
2. האם יש לו את סוגיית הפנאלים כמו שהייה ב226bw שכל מסך יוצר בחברה אחרת? כלומר האם במסכי הטלויזיה כל המסכים (מהדגם הזה) מיוצרים ע"י סמסונג בלבד?
3. יש לו nr?
אני מודה מראש לעוזרים
 

שלום,

1. במקרה כזה, פשוט מגדירים במקור הוידאו (ממיר HD, נגן בלורי וכו') שיוציא אות 1080i או 720P.
2. לא ידוע בדגם הזה על בעיה דומה.
3. לפי מה שידוע לי, יש לה NR דרך HDMI
 
שלום,

1. במקרה כזה, פשוט מגדירים במקור הוידאו (ממיר HD, נגן בלורי וכו') שיוציא אות 1080i או 720P.
2. לא ידוע בדגם הזה על בעיה דומה.
3. לפי מה שידוע לי, יש לה NR דרך HDMI
תודה רבה על העזרה! אבל בקשר ל1. האם בכל ממיר hd (ממוצע) וכו' אפשר לשנות את אות הוידיאו? פשוט הפחד שלי שעוד כמה זמן שהכל יהיה על full hd אני פשוט לא אוכל לקלוט את השידורים האלה..
 
ממירי HD שקיימים היום בהחלט מוציאים אות 1080i / 720P וזה משהו שלא הולך להשתנות בשנים הקרובות (משום שיש המון דגמי מסכים שתומכים בעד 1080i )
 

תודה רבה לך ליאור עזרת לי מאוד!
 
בשמחה והסר דאגה, לא צפויה לך כל בעיה מיוחדת.
 
גם אני ננעלתי על דגם של סמסונג R81B אבל...

שמעתי מבחור שמתקין LCD שהיבואן של סמסונג "סמליין" לא מספק שרות ל LCD אלא משתמש בספק אחר וזה פוגע באיכות השירות... האם זו נראית לכם טענה מופרכת???
 

באופן כללי, יכול להיות מצב בו יבואן משתמש בשירותי מעבדה חיצונית, יש מעבדות חיצוניות גדולות ומכובדות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור