D ds123 חבר אתר הודעות 21 מעורבות 0 נקודות 0 10/6/09 #1 קניתי LG PQ300R אני צופה בה כבר כמה שעות והכל בסדר. האם זה הכרחי לבצע בה הרצה? לפי מה שהבנתי צריך לשים 20 שעות מסך לבן. זה בסדר לעשות דבר כזה? אגב יש למסך אפשרות ORBITER שאמורה למנוע צריבות והפעלתי אותה. עדיין חשוב לבצע הרצה?
קניתי LG PQ300R אני צופה בה כבר כמה שעות והכל בסדר. האם זה הכרחי לבצע בה הרצה? לפי מה שהבנתי צריך לשים 20 שעות מסך לבן. זה בסדר לעשות דבר כזה? אגב יש למסך אפשרות ORBITER שאמורה למנוע צריבות והפעלתי אותה. עדיין חשוב לבצע הרצה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/6/09 #2 ב- 200 שעות ראשונות, להוריד בהירות וניגודיות ל- 50% ולהשתדל לצפות בתוכן על מסך מלא (ללא שוליים שחורים).
ב- 200 שעות ראשונות, להוריד בהירות וניגודיות ל- 50% ולהשתדל לצפות בתוכן על מסך מלא (ללא שוליים שחורים).
D ds123 חבר אתר הודעות 21 מעורבות 0 נקודות 0 11/6/09 #3 מדבריך אני מבין שאין צורך להריץ מסך לבן 20 שעות, אבל בכל מקרה כבר עשיתי את זה (11 שעות ) בכל מקרה תודה
מדבריך אני מבין שאין צורך להריץ מסך לבן 20 שעות, אבל בכל מקרה כבר עשיתי את זה (11 שעות ) בכל מקרה תודה