שאלות לגבי הרצה לפלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא ds123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ds123

חבר אתר
הודעות
21
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי LG PQ300R
אני צופה בה כבר כמה שעות והכל בסדר.
האם זה הכרחי לבצע בה הרצה? לפי מה שהבנתי צריך לשים 20 שעות מסך לבן. זה בסדר לעשות דבר כזה?
אגב יש למסך אפשרות ORBITER שאמורה למנוע צריבות והפעלתי אותה. עדיין חשוב לבצע הרצה?
 

ב- 200 שעות ראשונות, להוריד בהירות וניגודיות ל- 50% ולהשתדל לצפות בתוכן על מסך מלא (ללא שוליים שחורים).
 
מדבריך אני מבין שאין צורך להריץ מסך לבן 20 שעות, אבל בכל מקרה כבר עשיתי את זה (11 שעות )
בכל מקרה תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור