שאלות טכניות בנוגע למסך Sony

  • פותח הנושא פותח הנושא רונן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
עזרתכם בבקשה :
1. Sony עם מערכת הפעלה Google TV : האם ניתן לגבות את הכיוונים ? ( לא Factory reset )
2. מאחור קיים שקע עם הרבה פינים - אשמח לדעת למה מיועד ?
ניתן ללחוץ על התמונה להגדלת גודלה
תודה רבה.

 

סליחה על ההארה - אף אחד מהמומחים לא יודע ?
ידוע לי שבגירסת ארה״ב זה לא קיים , כנראה בגירסה האירופאית - מה שקיבלתי מהיבואן
 
יצא לך לשאול את היבואן?
 
יצא לך לשאול את היבואן?
לא הספקתי אבל מצאתי כרגע באינטרנט את אותוה הכניסה של מסך סוני דגם אחר

(CAM(Conditional Access Module

לא שזה מקדם אותי במשהו ... ;)

Screen Shot 2021-07-10 at 10.19.14 AM.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screen Shot 2021-07-10 at 10.19.14 AM.jpg
    Screen Shot 2021-07-10 at 10.19.14 AM.jpg
    KB 49.2 · צפיות: 304
זה שקע שמיועד לשידורי טלוויזיה דיגיטליים שאינם רלונטיים בישראל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור