ר רונן חבר משקיען הודעות 715 מעורבות 114 נקודות 43 6/7/21 #1 עזרתכם בבקשה : 1. Sony עם מערכת הפעלה Google TV : האם ניתן לגבות את הכיוונים ? ( לא Factory reset ) 2. מאחור קיים שקע עם הרבה פינים - אשמח לדעת למה מיועד ? ניתן ללחוץ על התמונה להגדלת גודלה תודה רבה.
עזרתכם בבקשה : 1. Sony עם מערכת הפעלה Google TV : האם ניתן לגבות את הכיוונים ? ( לא Factory reset ) 2. מאחור קיים שקע עם הרבה פינים - אשמח לדעת למה מיועד ? ניתן ללחוץ על התמונה להגדלת גודלה תודה רבה.
ר רונן חבר משקיען הודעות 715 מעורבות 114 נקודות 43 10/7/21 #2 סליחה על ההארה - אף אחד מהמומחים לא יודע ? ידוע לי שבגירסת ארה״ב זה לא קיים , כנראה בגירסה האירופאית - מה שקיבלתי מהיבואן
סליחה על ההארה - אף אחד מהמומחים לא יודע ? ידוע לי שבגירסת ארה״ב זה לא קיים , כנראה בגירסה האירופאית - מה שקיבלתי מהיבואן
ר רונן חבר משקיען הודעות 715 מעורבות 114 נקודות 43 10/7/21 #4 נכתב ע"י נמר: יצא לך לשאול את היבואן? לחץ כדי להרחיב... לא הספקתי אבל מצאתי כרגע באינטרנט את אותוה הכניסה של מסך סוני דגם אחר (CAM(Conditional Access Module לא שזה מקדם אותי במשהו ... תמונות מצורפות Screen Shot 2021-07-10 at 10.19.14 AM.jpg KB 49.2 · צפיות: 304
נכתב ע"י נמר: יצא לך לשאול את היבואן? לחץ כדי להרחיב... לא הספקתי אבל מצאתי כרגע באינטרנט את אותוה הכניסה של מסך סוני דגם אחר (CAM(Conditional Access Module לא שזה מקדם אותי במשהו ...
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/7/21 #5 זה שקע שמיועד לשידורי טלוויזיה דיגיטליים שאינם רלונטיים בישראל