שאלות בקשר לפלזמות

  • פותח הנושא פותח הנושא tomer
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomer

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
לא יודע למה עד היום רק שקלתי LCD. פתאום עכשיו נכנס לי ג'וק קטן, אולי כן לשקול פלסמה.

מה שמרתיע אותי בעיקר, חוצמה השתפקויות (כל הדירה שלי היא חלון אחד גדול) זה שעיקר השימוש לי (90%) הוא צפייה מהמחשב. זה צריך להרתיע אותי ולהטות את הכף לLCD? בפלסמה שהסתכלתי עליה הרזולציה היא 1024×768. האם בדרך כלל הרזולציה של פלסמות היא 1024×768 (לא כולל דגמים שעולים מעל 15000) בניגוד לLCD ששם כבר בדגמי הכניסה הרזולציה היאב 1366×768?
בקיצר, עזרה?

תודה...
 

הקטע של הרזולציה לא קריטי לי. קריטי לי חוות הדעת שלכם לגבי האם 90% מהשימוש בטלוויזיה יהיה צפייה מהמחשב - אומר, לא לפסלמה..

תודה.
 
אם אתה מדבר על גודל 42", אזי תהיה לך בעיה עם פלזמה 1024x768 משום שהפיקסלים שם מלבניים.
 
כמו שכתבת בפלזמה יש יותר את בעית השתקפות ויש סיכוי בחלק מהדגמים לבעית צריבה כאשר עובדים עם מחשב. כמובן שיש את הנקודה שליאור כתב.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור