שאלות בנושא טושיבה C3500 PG

  • פותח הנושא פותח הנושא yvkr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yvkr

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ליאור (או כל אחד אחר שעשוי לעזור)
ברשותי טושיבה C3500 PG 42 (הדגם האירופאי עם ה- SCART).
קראתי את הביקורת באתר על ה- Toshiba C3500E, ומס' שאלות עלו לגבי המכשיר שברשותי:
1. האם מדובר באותו המכשיר (למעט נושא ה- SCART וגודל המסך)?
2. האם גם ב-PG יש NR (ב-VGA או בכלל)? בחוברת המכשיר אין כל איזכור ל-NR אלא ל- DNR שקשור להפחתת רעשים.
3. באיזה חיבור מומלץ לצפות בתכני Bluray מהמחשב - VGA עם NR או HDMI ללא תכונה זו? 4. כאשר חיברתי לאחרונה את המחשב למסך בעזרת VGA, הוצגה תצוגת המחשב במלואה רק על חלק מהמסך. שימוש באופציית WIDE במסך פרש את התמונה על כל המסך, ללא מריחה או מתיחה מורגשת (הרזולוציה הייתה 1024x1280) האם ייתכן שלא הייתה מתיחה בתמונה כלל?.
בתודה
יריב
 

שלום,
בחיבור למחשב, יש להגדיר את רזולוציית המחשב על 1366X768 ואז תקבל את התמונה על כל המסך ב-VGA.
לדעתי מבחינת NR שני המסכים דומים (רק ב-VGA).
לא תמיד מזכיר היצרן תכונה זו ולכן יש לבדוק אותה בפועל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור