שאלות בנוגע לחיבור הטלוויזיה למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא ds123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ds123

חבר אתר
הודעות
21
מעורבות
0
נקודות
0
חיברתי את הטלוויזיה שלי מדגם Panasonic TX32LE8 וחיברתי באמצעות כבל VGA-VGA.

1. באפשרות input resoultion יש לי 2 אפשרויות: XGA ו WXGA. מה ההבדל?
2. לפעמים קורה במהלך צפייה בסרט שהמסך פתאום הופך לשחור לשנייה אחת בערך. אתמול זה קרה לי פעמיים במהלך הצפייה למשל.
מה יכולה להיות הסיבה לכך?
 

WXGA היא רזולוציה עבור מסך רחב 16:9
לגבי 2, זה קורה רק בצפיה דרך הטלויזיה או גם בצפיה במסך המחשב?
 
אז אם כך, אני צריך להגדיר WXGA?
לגבי 2, זה קורה רק בצפייה דרך הטלוויזיה, וזה גם לא קורה הרבה. יכול להיות שהבעיה בכבל עצמו? (מדובר בכבל די ישן שמצאתי בבית)
 
...
 

מה דגם הטלויזיה שלך?
האם יש יציאת DVI בכרטיס המסך?
 
כתבתי את הדגם טלוויזיה בהודעה הראשונה.
יש לי DVI אבל אין לי NR בחיבור HDMI.
 

הייתי בודק עם כבל אחר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור