שאלה

  • פותח הנושא פותח הנושא Idantalesnik
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Idantalesnik

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
1
נקודות
8
היי, צריך את העזרה שלכם
יש לי cd של denon ( אני ממש אוהב את הסאונד שלו ב cd ) שיכול לשמש גם כ dac
השאלה שלי עם אני מחבר ל cd בלוטוס ומשתמש בו ל dac . הסאונד שאני אקבל מ tidal בצורה אלחוטית יהיה זהה לדיסק ?
 

טידל דרכו יהיה איכותי.
תבדוק.
 
בלוטוס מוריד את הרזולוציה לאזור של mp3 , אז זה לא יהיה דומה לסידי.
יש גם משדרים חדשים באיכות גבוהה אבל גם הנייד שלך צריך לתמוך בזה. עדיין מוקדם להתחיל להשתמש בבלוטס.
 

אז אם אני מבין נכון
רק במידה ואני מחבר מחשב אני יכול להגיע לתוצאה של הcd . הכוונה מחבר מחשב ל cd ומשתמש בו כדאק ? ובחשבון אני משתמש ב tidal
 
לא, הבעיה היא הבלוטות'. יש סטרימרים במאות שקלים שיתנו לך תוצאה טובה, לא צריך מחשב שלם. איזו כניסה יש לך ב cd?

חוץ מזה, צריך להבדיל - תקבל איכות פחות טובה עם ה BT, אבל גוון הצליל יהיה זה של הדנון.
 
קודם כל תודה על התשובה
בדנון יש אופטי וקאוקסלי
ואיזה סטרימר מומלץ ?
 

בבקשה :) הייתי מסתכל על זה, למרות שאין לי ניסיון אישי איתו, הוא מהחברה הכי חמה כרגע וקטנטן וזול

 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור