G gabbaim חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 19/12/08 #1 קניתי את הטלויזיה, אני הולך לחבר אותה בעיקר למחשב, כנראה שתהיה ממש כמו מסך. האם יש בה NR? לא הצלחתי למצוא במפרטים. האם היא תתפקד טוב כמסך מחשב? הכוונה היא לסרטים בהיידף וגם לאפליקציות מחשב רגילות. נ.ב היא כנראה תחובר בVGA.
קניתי את הטלויזיה, אני הולך לחבר אותה בעיקר למחשב, כנראה שתהיה ממש כמו מסך. האם יש בה NR? לא הצלחתי למצוא במפרטים. האם היא תתפקד טוב כמסך מחשב? הכוונה היא לסרטים בהיידף וגם לאפליקציות מחשב רגילות. נ.ב היא כנראה תחובר בVGA.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 20/12/08 #3 לא בדקנו את המסך, לא יודע אם יש לה NR, תחפש בתפריט ASPECT במצב HDMI את JUST SCAN. לגבי VGA, תבדוק בחוברת המסך באילו רזולוציות הוא תומך.
לא בדקנו את המסך, לא יודע אם יש לה NR, תחפש בתפריט ASPECT במצב HDMI את JUST SCAN. לגבי VGA, תבדוק בחוברת המסך באילו רזולוציות הוא תומך.