שאלה/תהייה לגבי רסיבר שמחובר לטלויזיה-דעות?

  • פותח הנושא פותח הנושא walla246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

walla246

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
0
נקודות
16
מגבר,עבודתו הינה להעצים את האותות המשודרים או להמיר אותם לפורמט אחר ?
למה צריך בכלל מגבר לצפייה בשידורי יס/הוט,היות והאות שהממירים שהם מוציאים במקרה הטוב הינו סטריאו(למעט ערוצי הHD,עםממיר מיוחד).

באם מדובר שמגבר מחובר לדיוידי/סטרימר אזי אני יכול להבין ,שבזכות טיבו של הסרט המשודר ובזכות היציאות הסראונד וHD שיש בסטרימר,אזי כדאי לחבר את האודיו לרסיבר ולהנות מאיכות שמע דיגטלית.

אשמח לחוות דעתכם לסוגייה זו.
תודה
 

אהלן,שבוע טוב.

זה פורום רק של שאלות ותשובות או גם של סיעור מוחות?

העלתי סוגייה מעניינת ,והייתי שמח לשמוע את דעתכם ,כל אחד מנסיונו והידע שלו,,זה יכול להפרות אחד את השני ולא רק שאלות ותשובות.

שבוע טוב
 
אין כאן ענין של דעה במקרה הזה אלא עובדות, רסיבר קולנוע ביתי מסוגל לבצע שני דברים:
1. לקבל אות סטריאו מהממיר ולהגביר אותו לשני הרמקולים הקדמיים של המערכת (שבד"כ הרבה יותר איכותיים בהשוואה לרמקולים של טלויזיה).
2. לקבל אות סטריאו ולהמיר אותו לסראונד (דולבי פרולוגי' 2 או DTS NEO 6), מה שיוצר אפקט דומה לסרטי DVD שמגיעים עם פסקול 5.1 טבעי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור