שאלה תאורטית לגבי הוספת קבלים למגבר

  • פותח הנושא פותח הנושא אד ליב
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אד ליב

חבר משקיען
הודעות
531
מעורבות
325
נקודות
63
נניח שאני רוצה להוסיף יכולת קיבול וקבלים טובים יותר למגבר מנורות
האם ניתן להוסיף במקביל עוד קבלים ?
ומה תהיה ההשפעה על הוספה של קבלים ו\או קבלים משופרים לספק הכוח ועל הוספת קבלים\שיפור במסלול הסיגנל
האם עדיף להוציא את הקבלים הישנים (שגם הם טובים) או שאם יש מקום במגבר, עדיף להוסיף להם ?
תודה
 

החלפת קבלים טוב למגברים ישנים שעבדו הרבה .
להוסיף יכולת קיבול טוב בכל המקומות של אספקת המתח
אם יש לך ידע תוכל לבד לעשות את זה או לתת לטכנאי שמבין עינין .
 
מכיר מישהו שקנה מגבר מנורות
של ג'ולידה,מגבר מעולה וקיבל
ג'וק לשדרג אותו,והחליף מנורות
וקבלים,ובסוף הרס את המגבר.
מציעה לך להשאיר אותו כמו שהוא.
 
החלפת קבלים טוב למגברים ישנים שעבדו הרבה .
להוסיף יכולת קיבול טוב בכל המקומות של אספקת המתח
אם יש לך ידע תוכל לבד לעשות את זה או לתת לטכנאי שמבין עינין .
תודה זה מה שאכן הבנתי וכן, ממש לא מתכוון לעשות את זה בעצמי,
שמעתי מגברים של 8 וואט עם עתודות של קבלי שמן\פילם וספקי כוח טובים מאוד מחזיקים רמקולים קשים.
אם זה יהיה אפשרי מבחינה חשמלית אחליף גם output transformers .
נכון, אפשר תמיד להחליף מגבר ועוד מגבר ועוד מגבר, כבר החלפתי לפחות 20, אני רוצה לנסות דרך אחרת, אם יש במגבר הרבה מאוד דברים שאני אוהב, נשמע לי הגיוני לשפר את מספר הדברים הבודדים שזקוקים לשיפור במקום שוב להחליף ואז במגבר הבא יהיו דברים אחרים שאני לא אוהב וחוזר חלילה. זה גם יותר אקולוגי..
 

מכיר מישהו שקנה מגבר מנורות
של ג'ולידה,מגבר מעולה וקיבל
ג'וק לשדרג אותו,והחליף מנורות
וקבלים,ובסוף הרס את המגבר.
מציעה לך להשאיר אותו כמו שהוא.
אני יכול לספר לך שהיה לי חבר יקר ואהוב שיצא לנהוג הביתה ביום גשם ולמרבה הצער נהרג בתאונה.
אני עדיין נוהג בימי גשם אבל בזהירות.
 
לא יודע מה הקשר
אבל סע בזהירות.
 
נניח שאני רוצה להוסיף יכולת קיבול וקבלים טובים יותר למגבר מנורות
האם ניתן להוסיף במקביל עוד קבלים ?

תנסה ותראה.
בנוסף, עליך לקחת בחשבון שקבלי סינון בעלי קיבול גבוה יותר יגרמו: א) לזרם התנעה גבוה יותר ב) מחזורי טעינה חזקים יותר, דבר שיכול למוטט רכיבים בספק הכוח, ולהכניס רעשי מיתוג לתוך המגבר .
כל שינוי שנעשה במגבר כזה חייב להישקל בקפידה ע"י מקצוען שיודע ומבין את ההשלכות וההשפעות הנלוות.
להחליף לקבלים יותר איכותיים זהים (קיבול/ומתח).. אין שום מניעה, כל עוד שהקבלים שנבחרו, בכלל מתאימים לסוג הזה של המגבר.
 

תנסה ותראה.
בנוסף, עליך לקחת בחשבון שקבלי סינון בעלי קיבול גבוה יותר יגרמו: א) לזרם התנעה גבוה יותר ב) מחזורי טעינה חזקים יותר, דבר שיכול למוטט רכיבים בספק הכוח, ולהכניס רעשי מיתוג לתוך המגבר .
כל שינוי שנעשה במגבר כזה חייב להישקל בקפידה ע"י מקצוען שיודע ומבין את ההשלכות וההשפעות הנלוות.
להחליף לקבלים יותר איכותיים זהים (קיבול/ומתח).. אין שום מניעה, כל עוד שהקבלים שנבחרו, בכלל מתאימים לסוג הזה של המגבר.
תודה רבה, ענית לי בדיוק על מה ששאלתי אז אני אצמד לקיבול הקיים ואחליף קבלים לבעלי מתח זהה אבל שמן\פילם ונראה מה זה יעשה.
יש קבלים שרשום עליהם פוזיטיב ואחרים נגטיב, אשמח לדעת מה המשמעות של זה, אני מניח שפוזיטיב חייב להיות מוחלף בפוזיטיב
 
לא יודע מה הקשר
אבל סע בזהירות.
הכוונה שלא מפסיקים לנהוג בגלל נפגעי תאונות דרכים.
גם אין שום סיבה להימנע מלשדרג מגברים, להחליף קבלים ומנורות ועוד בגלל שמישהו הרס מגבר.
אפשר לשדרג אבל בזהירות ובתשומת לב לסכמה של המגבר
 
אשמח להמלצה על טכנאי שיכול להסביר לי מה לקנות ושיוכל גם לבצע בפועל את השינויים..
 

נערך לאחרונה ב:
אני יכול לספר לך שהיה לי חבר יקר ואהוב שיצא לנהוג הביתה ביום גשם ולמרבה הצער נהרג בתאונה.
אני עדיין נוהג בימי גשם אבל בזהירות.
אני מניח שלמדת נהיגה
לא בטוח שהוא למד אלקטרוניקה
 
אצמד לקיבול הקיים ואחליף קבלים לבעלי מתח זהה אבל שמן\פילם ונראה מה זה יעשה.

שמן/פילם אלו קבלי צימוד, לא לסינון בספק-הכוח.
את אלו אתה יכול להחליף בכייף.

יש קבלים שרשום עליהם פוזיטיב ואחרים נגטיב, אשמח לדעת מה המשמעות של זה, אני מניח שפוזיטיב חייב להיות מוחלף בפוזיטיב

כמובן שעליך להקפיד ולחבר בקוטביות המדוייקת כמו שהיה.. אך הסימון כלל לא משנה...
מה שחשוב.. כשמדובר בקבל אלקטרוליטי, יש להחליף לקבל אלקטרוליטי בלבד.

.
 


אל תשלח.. תפרסם כאן..
אם מנהלי הפורום לא מתנגדים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור