שאלה שנחרשה פה...

  • פותח הנושא פותח הנושא eranmc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eranmc

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
היי חברים!
הרבה זמן לא ראיתי פורום כזה שוקק חיים בתקופה האחרונה. כל הכבוד!!! (great)

קניתי לעצמי 32" Samsung LA32A451 - שאני מחבר את המחשב רואים מצוין, שאני מחבר את ההוט רואים זוועה גם אחרי כיוונונים לא רואים משהו.

קראתי והפנמתי את נושא ה SCART (פעם חשבתי שזה חיבור ישן...) אין לי סאקרט בטלויזיה, איזה כבל עדיף לקנות שיחבר בין הסקארט של ההוט לטלויזיה? יש לי קומפנט אך הבנתי שזה לא רלוונטי לממירים שלנו.

ד"א אתם יודעים כמה ממיר HD של הוט?

תודה!
 

לאיזה שקע בטלויזיה חיברת את הממיר של הוט?
 
תודה על ההתייחסות...

1. חיברתי דרך הבננות הישנות צהוב-לב-אדום. נראה לי יש לי תקלה עם הכבל SCART של הממיר כי הוא רושם לי שאין אות. מעניין אם הטכנאי של הוט יתמוך בזה.

2. קראתי את המדריך אך לא הצלחתי לחבר בגלל התקלה של האות.

3. יש לי חיבורי HDMI זה לא רלוונטי?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור