שאלה של כיוון? או של ממיר?

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי ו.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
שלום,
התחדשתי במסך של פנסוניק מדגם 42DT50M בחדר השינה.
בינתיים יש לי ממיר אנלוגי (שאינו תומך ב- HD), שיוחלף בעוד שבוע.

ישנם ערוצים כדוגמת ערוצי הספורט - 51, 55 ועוד שבהם אינני רואה את כל לוגו התחנה, כך למשל אינני רואה
את תוצאת המשחק בצורה טובה, משהו חותך....

נסיתי לכוון באמצעות - JUST אבל זה לא עוזר.

האם יתכן בגלל שהמסך/המעבד לא מקבל שידור בממיר של HD ??

או - מה הבעיה ?

תודה

איתי
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור