שאלה קשה בענין חיבור ממיר לטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא gaza
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gaza

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי ממיר צלחת פרטית עם כניסת s-video .איך מחברים לlcd
 

אתה מתכוון עם יציאת S-VIDEO (לא כניסה).
אין לך כניסת S-VIDEO במסך?
 
יש לי כניסת s-video במסך.
 
איזה יציאות יש לך בממיר? תוכל להעלות תמונה ?
 

סליחה אין תמונה.יש לממיר כניסת RCA +S-VUDEO
 
סליחה.התכאונתי ליצאות
 
אז מחברים כבל S-VIDEO מהיציאה בממיר לכניסה בטלוויזיה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור