שאלה על 32f5500

  • פותח הנושא פותח הנושא Ohad Izhak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ohad Izhak

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי את המסך של סמסונג 32f5500
הבנתי שיש שלט עם משטח שאתה יכול לשחק בשביל האפליקציות
מאיפה קונים את זה??? והאם יש איזה אפליקציה לאיפון שיכולה להחליף את זה

איך המסך??? הוא טוב??? קניתי אותו ב 2580 (יבואן רישמי)

תנו המלצות , מה להתקין, מה לסדר בו כדי להשתמש במקסימום האופציות של המסך
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור