LCD שאלה על מסכי טושיבה בגדלי 55 ומעלה (נערך)

  • פותח הנושא פותח הנושא 621981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

621981

אוהב את התחום
הודעות
414
מעורבות
13
נקודות
18
למה טושיבה לא מייצרת מסכים מעל גודל של 55 אינטש
ומה קורה עם הדגמים החדשים למה לא רואים אותם כבר בחנויות
 

הZ800 כבר בחניות הZ1שהוא הדגם הארופאי בא עוד חודש חודשים ממה שהבנתי גם D8000 מתעכב ויביוא בעוד חודשים
אני לא יודע למה טושיבה לא מצירת טלוזיות יותר מ55 תשאל את ניפיאון עם צפיו להגיע מסך יותר גדול מ55
 
תודה מתן עוד מישהו אולי יודע מה קורה עם הדגמים החדשים של טושיבה ולמה הם לא מייצרים מעל 55 אינטש תודה
 
לגבי הגודל, לא יודע אם ניתן לענות על תשובה כזו באופן מדוייק, מן הסתם, זו החלטה ניהולית שהתקבלה בחדרי חדרים... אולי אלו שיקולי עלות תועלת, עניינים שיווקיים או משהו אחר...
 

תודה ליאור
 
מסכים מעל 55 אינטש הם נדירים מאוד באופן כללי, כפי הנראה הביקוש להם נמוך, המחיר שלהם גבוה ויצור הפנל מורכב. ראיתי 60 אינטש של LG אבל מלבדו לא נתקלתי באחרים.
לפנסוניק מסכי 58-59 אינטש פלזמה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור