שאלה על טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא Amir cohen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Amir cohen

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום. חשבתי לרכוש טלויזיה מסוג JVC SMART בגודל מסך 40 אינטצ' ורציתי לשאול האם כדאי ומה ההתרונות מול החסרונות. בתודה מראש.
 

שלום. חשבתי לרכוש טלויזיה מסוג JVC SMART בגודל מסך 40 אינטצ' ורציתי לשאול האם כדאי ומה ההתרונות מול החסרונות. בתודה מראש.

לפני שאתה רוכש מסך כול שהוא.
למה היא מיועדת?
צפייה בתכני לוין או כבלים
חיבור לקונסולת משחקים.
צפייה בתכני בלוריי.
שימוש בסמארט TV בעברית.
וכמובן, מרחק הצפייה שלך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור