שאלה על חיבור lcd למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא igal6666
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

igal6666

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
http://www.obchodny-dom.sk/file.phtml/208615/32PFL7403 - konektory.JPG

אלו היציאות שיש לי מהטלויזיה.
מהמחשב יש לי יציאת dvi,מה אני צריך לחבר כדי לראות ולשמוע את המחשב בטלויזיה?
 

כבל ש...

מצד אחד שלו הוא DVI שיש לו את כל הפינים (ולא "חסרים" חלק מהם).
מהצד השני חיבור HDMI רגיל.
לחילופין, אם כבר יש לך כבל שמשני צדדיו הוא HDMI קנה מתאם DVI-HDMI.
 
חיברתי כבל hdmi to hdmi עם מתאם אבל אני רואה ולא שומע שאני שם את הטלויזיה על הערוץ של הhdmi וחיברתי גם כבל לכרטיס קול ושם על הערוץ של איפה שחיברתי אותו אני שומע ולא רואה
 
בדוק את ההגדרות של המחשב ,
לגבי הקול ,נסה לחבר כבל קופוזיט רגיל אדום ולבן לכניסות האודיו המקבילות בLCD מיציאת האוזניות במחשב ( יש כבל כזה אחד שמתפצל לשניים,כמו לאוזניות ) ותראה אם אתה שומע .
אם כן,אזי כנראה שכרטיס המסך במחשב לא מוציא אודיו ולכן במקביל לחיבור ה DVI TO HDMI תחבר כבל אודיו נוסף.
בהצלחה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור