K kobi חבר אתר הודעות 19 מעורבות 0 נקודות 0 4/5/08 #1 מה יותר טוב לחיבור הטלוזיה 21 פינים עם יציאה של 21 פיניפ או 21 פינים עפ יציאה של קומפוננט ?
K kobi חבר אתר הודעות 19 מעורבות 0 נקודות 0 4/5/08 #3 זה החיבור הכי טוב שיש ? כי ראיתי תסירטון באתר ולא הבנתי כל כך מה יותר טוב קומפוננט או 21 פינים סקארט
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/5/08 #4 21 פינים סקארט שמעביר אות RGB
K kobi חבר אתר הודעות 19 מעורבות 0 נקודות 0 5/5/08 #5 נכתב ע"י liorkoren: 21 פינים סקארט שמעביר אות RGB לחץ כדי להרחיב... ליאור עם אפשר המלצה על כבל איכותי לא משנה לי התקציב כל כך זהה יעזור לי מאוד כי יש מלא דגמים של כבלים והאמת אני לא מבין בכלל בזה
נכתב ע"י liorkoren: 21 פינים סקארט שמעביר אות RGB לחץ כדי להרחיב... ליאור עם אפשר המלצה על כבל איכותי לא משנה לי התקציב כל כך זהה יעזור לי מאוד כי יש מלא דגמים של כבלים והאמת אני לא מבין בכלל בזה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 6/5/08 #7 תקנה כבל שנמצא בתקציב שלך, שנראה עם גימור איכותי ומחברים טובים.