שאלה על חיבור קומפוננט מול סקארט

  • פותח הנושא פותח הנושא kobi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kobi

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
מה יותר טוב לחיבור הטלוזיה

21 פינים עם יציאה של 21 פיניפ

או 21 פינים עפ יציאה של קומפוננט ?
 

21 פינים עם יציאה של 21 פיניפ
 
זה החיבור הכי טוב שיש ?
כי ראיתי תסירטון באתר ולא הבנתי כל כך מה יותר טוב קומפוננט
או 21 פינים סקארט
 
21 פינים סקארט שמעביר אות RGB
 

21 פינים סקארט שמעביר אות RGB


ליאור עם אפשר המלצה על כבל איכותי
לא משנה לי התקציב כל כך
זהה יעזור לי מאוד כי יש מלא דגמים של כבלים
והאמת אני לא מבין בכלל בזה
 
תקנה כבל שנמצא בתקציב שלך, שנראה עם גימור איכותי ומחברים טובים.
 

מה התקציב שלך המקסימלי לכבל כזה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור