LCD |שאלה| עברית בטלויזיית סמסונג 46UE6300

  • פותח הנושא פותח הנושא maty_n
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

maty_n

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום כולם,

אני מיואש מאוד מהטלויזיה שקניתי.
משום מה אחרי שהבטיחו לי בחנות שהיא כולה בעברית נכחתי לדעת שהוטעיתי.

אין את האפשרו לבחור בכלל בעברית \ ישראל בתפריטים שלה. אם כבר יש משהו בעברית אז הכיתובב הפוך.

אני מבין שכל נושא התקנת עברית נחשב ללא חוקי אבל אני חייב איזשהו פתרון לנושא.

אנא מכם עזרו לי... תודה רבה רבה מראש
 

לא חוקי?
לא ראיתי בספר החוקים חוק נגד זה.

תשתה כוס מים ותעשה חיפוש בפורום.
 
וואו. אתה לא מבין. אני פשוט לא מוצא. ולא רק כאן
 
מספיק שתגלול למטה בדף הפורום, תמצא לפחות מדריך אחד שעוסק בנושא.
 

שלום לך.
עד כמה שאני מבין זו טלויזיה של סמסונג.
ויש לי יותר מחשד שהטלויזיה שלך היא באחריות יבואן מקביל
ולא היבואן הרשמי שהוא סמליין.
היבואן הרשמי מייבא טלויזיות של סמסונג התומכות בעברית וגם התפריטים בעברית.
תעשה לעצמך טובה ותפנה לחנות שרכשת ממנה ותחליף את הטלויזיה הזו
לטלויזיה של סמסונג באחריות סמליין,בתקווה שהטלויזיה שלך עדיין באחריות.
הטלויזיה שברשותך היא מהדגם האירופי ואין לו בכלל תמיכה בישראל ובעברית.
גם לדעתי לא הייתי לבד מתקין עברית בטלויזיה הזו כדי לא לפגוע באחריות על המכשיר
אם היא עדיין קיימת.
שיהיה בהצלחה.
 
למה לדעתך אין תמיכה לדגמים אירופאים? בוודאי שיש.
בדגמים מסוימים חיבור ה SCART מתבטל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור