שאלה... סמסונג A550

  • פותח הנושא פותח הנושא Udixp2008
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Udixp2008

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
בהודעה קודמת ךיאור המליץ לי על טלויזיה בסידרה סמסונג מסדרה A450.
עכשיו מפרסמים את Samsung LA32A55OP בתור מציעה.
השאלה הדגמים A550 הם יותא איכותיים מהסידרה A450, כדי ללכת על זה?
תודה.
 

הם סדרה אחת מעל, מומלץ שתצפה בשני המסכים בחנות ותחליט האם ישנו הבדל שמצדיק את ההפרש הכספי עבורך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור