שאלה נוספת על SCART

  • פותח הנושא פותח הנושא jetlag
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jetlag

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
ליאור שלום,

רככשתי לאטחרונה טלויזית LCD מבית SONY.לטלויזיה 2 חיוברי סקארט.ברשותי ממיר ישן של YES אך הוא בעל ש 2 שקעי סקארט.
רכשתי כבל סקארט וחיברתי את הממיר לשקע הסקארט בטלויזיה.התוצאה היתה גרועה בהרבה מאשר החיבור הרגיל בעשרת RCA.הגדרתי גם בממיר ועדיין לא רואים טוב.
האם יתכן כי המייר לא טוב או הכבל לא איכותי מספיק..?
ןעוד שאלה-בממיר ניתן להגדיר את סוג המסך 3:4 או 16:9- האם יש צורך לכוון זאת ל 16:9..?
 

תגדיר 16:9
הגדרת RGB בממיר עבור הסקארט? ממש לא אמורים לראות גרוע יותר בהשוואה לקומפוזיט.
 
הגדרתי rgb בממיר.הוא מבקש גם להגדיר יציאת VCR -האם יש צורך להגדיר גם אותה ..? האם זה קשור לכך שאני לא רואה בסקארט טוב..? אולי בכל זאת הממיר לא טוב..? מה דעתך.?
 
אין קשר ל- VCR, לגבי הממיר, ציינת שהוא ישן?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור