שאלה מענינת ומקצועית לליאור ולחברים:מה ההבדל בין

  • פותח הנושא פותח הנושא walla246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

walla246

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
0
נקודות
16
רסיבר שיש לו יכולת העברת שידור 1080P שזה אותות HD

לבין רסיבר שיש לו יכולת UPSCALLE של כל סינגל וידאו אנלוגי לדיגיטלי 720P/1080P -HDMI והמרת אות קופוזיט לקומפוננט ולהיפך ?

2. בהנחה שLCD שמחובר הינו HD RAEDY ,אזי בחיבור הרסיבר השני לממיר יס בעל יציאת סקארט רגיל (3100),הרסיבר ישדר ויוציא אות שידור באכות HD לLCD וניתן יהיה לוותר על טרנסקודר שימיר את האות היוצא מהממיר יס ?

3.האםהתמונה לצפייה תהיה בפורמט HD למרות שהLCD הינו רק HD RAEDY .?

תודה על הסיוע
 

רסיבר מודרניים מסוגלים להעלות את רזולוציית האות, אבל זה לא ממש הופך את זה ל- HD.
באופן כללי "פורמט HD" כולל גם את HD READY.
 
ליאור תודה רבה,תוכל לתת הסבר קצת יותר מורחב לגבי סעיף 2

תודה רבה
 
טרנסקודר לוקח אות RGB שהוא מלכתחילה אות איכותי יותר וממיר אותו לקומפוננט.
הרסיבר יקבל רק אות קומפוזיט או S-VIDEO שהם נמוכים יותר ולכן מתחיל כבר מנקודה פחות טובה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור